Mati
26,576
101
4843
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 11-07-2014, 19:21
op
Chciałem spytać czy w tych modelach występuje korektor siły hamowania?
Okazuje się że prawe przednie koło dużo bardziej hamuje niż lewe. Tarcze klocki nowe, wszystko nasmarowane i ok. Jakieś pomysły co by to mogło być?
Po mocniejszej jeździe jest znacznie bardziej ciepła felga prawa.
Mile widziane fotki, i specyfikacja układu hamulcowego w Scenic I PH II
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-07-2014, 19:22 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Espera
— 11-07-2014, 19:28
Korektor sily hamowania wystepuje od wielu lat w kazdym samochodzie tyle, ze on koryguje sile hamowania tylko tylnych kol.
Jesli grzeja sie przednie oznacza to, ze zacisk nie odpuszcza jak powinien. Powinienes rozebrac dany zacisk, wyczyscic, wymienic co trzeba, nasmarowac, zlozyc i powinno byc OK.
•
miro
12,322
39
2646
595
SC II ph II
2008
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Chorzów
miro
Moderatorzy
— 11-07-2014, 19:37
Grzesiek ma rację ,zacisk do regeneracji
Zanim kupisz zestaw regeneracyjny pomierz wszystko bo jest kilka średnic tloczkow
jak dobrze pamiętam to 6
"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."
Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku
•
Mati
26,576
101
4843
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 11-07-2014, 20:01
op
(11-07-2014, 19:28)Espera napisał(a): Korektor sily hamowania wystepuje od wielu lat w kazdym samochodzie tyle, ze on koryguje sile hamowania tylko tylnych kol.
Jesli grzeja sie przednie oznacza to, ze zacisk nie odpuszcza jak powinien. Powinienes rozebrac dany zacisk, wyczyscic, wymienic co trzeba, nasmarowac, zlozyc i powinno byc OK.
Grześ przeczytaj jeszcze raz mojego posta, wydaje mi się, że wyraźnie napisałem jest wszystko czyste i nowe, koło nie trzyma ani się nie blokuje. Tylko mocniej hamuje...
I nie zgodzę się, że jest w każdym samochodzie. Często za korektor hamowania odpowiada pompa abs.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-07-2014, 20:02 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Espera
— 11-07-2014, 20:03
Ale cos masz nie halo skoro sie bardziej grzeje niz drugie. Cos blokuje klocki i nie ma zmiluj.
•
Mati
26,576
101
4843
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 11-07-2014, 20:06
op
jakby to koło było zapowietrzone możliwe objawy?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Espera
— 11-07-2014, 20:07
Nie, wtedy odczulbys to na pedale, ze jest miekki.
•
Robuś
585
0
19
1
SC III ph II
2015
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Grójec
Robuś
Zarejestrowani
— 12-07-2014, 09:56
Tłoczek z zacisku do wyjęcia.
•
|