op
Witam
W trakcie grzebania pod maską - wymiana rozrządu, okazało się że mam pewien problem.
Silnik wszedł na obroty ok. 2500-3000 obr/min i tak pozostał. Szukaliśmy przyczyny i znalazła się.
Od przepustnicy idzie rurka do filtra par paliwa.
[attachment=13053]
Przy przepustnicy jest kolanko które zostało połamane. Więc fałszywe powietrze ... itd.
Tak wygląda teraz:
[attachment=13054]
A tak powinno wyglądać:
[attachment=13055]
Szukam tego kolanka od dłuższego czasu po szrotach. Niestety, wszyscy twierdzą że było ale wywalili na śmieci.
Więc może ktoś na tym Forum mi pomoże.
Dostaje się tamtędy lewe powietrze i czasami silnik potrafi poszarpywać no i w końcu to stare się rozsypie.
Może ktoś wie czy mogę zaślepić otwór w przepustnicy i czym to się może skończyć ?
Otwór w przepustnicy ma średnicę ok. 10 mm
W trakcie grzebania pod maską - wymiana rozrządu, okazało się że mam pewien problem.
Silnik wszedł na obroty ok. 2500-3000 obr/min i tak pozostał. Szukaliśmy przyczyny i znalazła się.
Od przepustnicy idzie rurka do filtra par paliwa.
[attachment=13053]
Przy przepustnicy jest kolanko które zostało połamane. Więc fałszywe powietrze ... itd.
Tak wygląda teraz:
[attachment=13054]
A tak powinno wyglądać:
[attachment=13055]
Szukam tego kolanka od dłuższego czasu po szrotach. Niestety, wszyscy twierdzą że było ale wywalili na śmieci.
Więc może ktoś na tym Forum mi pomoże.
Dostaje się tamtędy lewe powietrze i czasami silnik potrafi poszarpywać no i w końcu to stare się rozsypie.
Może ktoś wie czy mogę zaślepić otwór w przepustnicy i czym to się może skończyć ?
Otwór w przepustnicy ma średnicę ok. 10 mm
Były: BMW ser. 5, Skoda Octavia, Peugeot 406 aut, Citroen C5 aut, Laguna 1 aut, Scenic 1 ph 2 aut.