SCENIC I PH II Falujące obroty, dziwna praca silnika.
Witam,mam podobne objawy w moim szczeniaku z takim samym silnikiem, tylko że u mnie obroty falują od około 700 do 1000 i to nie za każdym razem.Zauważyłem przy okazji,że w czasie takiego "falowania" komputer wskazuje spalanie około 1l/100km a gdy obroty się unormują to spalanie wskazuje 0 !? Wyczyściłem już EGR (był strasznie zapchany),wymieniłem przepływke (brakowało dwóch blaszek w środku) ale nic się nie zmieniło :-( Może faktycznie warto byłoby zmienić stację benzynową i zobaczyć co będzie się działo a może są jeszcze inne rzeczy,które można wyczyścić i sprawdzić zanim pojedzie się do "fachowca"???
Zalej sobie specyfik STP na pełnym baku zatankowanym na innej stacji. Wyjeździj to i wymień po tym filtr paliwa. Jak to nie pomoże, stawiam na regulator na pompie.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Ten środek STP jest uniwersalny do ropy i beny czy szukać konkretnie do ropy?Domyślam się,że to czyści układ paliwowy i przez to filtr nadaje się potem do wymiany tylko mam w związku z tym pytanie-czy wymienia się cały filtr czy może jakąś jego część (coś jak wkład w niktórych filtrach oleju).Auto będę widział dopiero w piątek dlatego pytam bo nie wiem jak to u mnie może wyglądać.A ten regulator na pompie to robota dla fachowca czy ktoś kto ma choć trochę pojęcia o mechanice zdoła to zrobić w garażu?
Wymienia się cały filtr od 70 zl zamiennik wymienisz sam w 10 minut
Co do specyfiku szukaj do ON kazdy market lub stacja koszt ok 30zł wysłano z telefonu LG Optimus L9 II (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-09-2014, 06:32 przez pio555.)
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Witam.Wlałem dziś ten dodatek do ropy i zobaczymy co z tego będzie:-)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
6 gości