Z doświadczenia ze starymi (i tak naprawdę starymi) samochodami: czasami zbawienne jest zacząć od odpowietrzenia samej pompy hamulcowej.
Np. W starych Skodach (105 i podobne) po zapowietrzeniu hamulców jeśli nie odpowietrzę przewodami nja pompie - mogę sobie deptać do woli, ani kropla płynu nie poleci z żadnego z odpowietrzników. Pompa jest wysoko i żadna siła przez nią powietrza nie przepchnie.
Np. W starych Skodach (105 i podobne) po zapowietrzeniu hamulców jeśli nie odpowietrzę przewodami nja pompie - mogę sobie deptać do woli, ani kropla płynu nie poleci z żadnego z odpowietrzników. Pompa jest wysoko i żadna siła przez nią powietrza nie przepchnie.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4