mjek
157
0
4
3
SC I ph I
1999
1.6 i 90KM, 1996-1999
Kraków
mjek
Zarejestrowani
— 14-10-2014, 19:26
op
Odkąd kupiłem mojego szczeniaka kierownica chodziła w nim ciężko prawie jak w aucie bez wspomagania. Pompa nie piszczy, nie ma wyciekow. Ktoś sie spotkał z czymś podobnym ? Może płynu malo ? Jeśli tak to jaki zakupić oraz jak sprawdzić jaki mam ? Jakie są typy bo tego akurat tematu kompletnie nie ogarniam, może są różne rodzaje jak plynu chłodniczego np. Chyba ze po prostu ten typ tak ma ze ciężko to wspomaganie chodzi.
Wysłane z mojego HTC Desire HD A9191
Fiat Stilo 1.9 JTD
Renault Scenic ph I 1.6
•
Espera
— 14-10-2014, 19:43
Generalnie ten sam plyn co do skrzyn automatycznych. Czerwony.
•
funkoval
14,278
42
2123
1,550
INNY
2015
INNY
Warszawa / Mazury
funkoval
Specjalisci
— 14-10-2014, 19:45
strona Elf'a wypluwa taki wynik:
rekomendowany Elfmatic G3
polecany Fluide XLD FE
tak jak pisze Espera - Elfmatic G3 to co do zasady płyn do "automatów"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-10-2014, 19:46 przez funkoval.)
•
mjek
157
0
4
3
SC I ph I
1999
1.6 i 90KM, 1996-1999
Kraków
mjek
Zarejestrowani
— 14-10-2014, 19:50
op
Dziękuję Panowie pytanko czy jeśli mam coś innego niż podany przez was i doleje ten nic sie nie powinno podziać ?
Wysłane z mojego HTC Desire HD A9191
Fiat Stilo 1.9 JTD
Renault Scenic ph I 1.6
•
Espera
— 14-10-2014, 20:02
Dolej do stanu na bagnecie. Ten plyn to ATF. Jak dolejesz byle nie za duzo, to odpal i pokrec fajera kilka razy lewo/prawo od konca do konca. Jesli nie bedzie zmian pisz.
•
blazejk
13,808
22
2653
797
SC II ph I
2006
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Sławków
blazejk
Specjalisci
— 15-10-2014, 07:15
Jak dolanie płynu nie pomoże to obstawiam maglownicę, u mnie po wymianie maglownicy jak ręka odjął.
Grand Scenic II - 1,9dCi Confort Expression & Laguna II- 2,2dCi Automat Initiale Paris
"A teraz szybko, zanim dotrze do nas, że to bezsensu" - król Julian
•
pawelli
870
6
99
142
INNY
2004
INNY
OFFLINE
pawelli
Zarejestrowani
— 15-10-2014, 07:24
a może płyn jest stary ? może lepiej go wymienić niż go dolewać ?
•
Mati
26,576
101
4843
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 15-10-2014, 07:28
Zgadzam się wymiana maglownicy to ostatecznośc, i koszty największe.. Lepiej szukać problemu taniej.
Wysłane z telefonu
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
blazejk
13,808
22
2653
797
SC II ph I
2006
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Sławków
blazejk
Specjalisci
— 15-10-2014, 07:41
Mati napisał(a):Zgadzam się wymiana maglownicy to ostatecznośc, i koszty największe
też tak myślałem i to był akurat mój błąd - najpierw mi powiedzieli ze to wina płynu no i wymieniłem (2 litry ) i okazało się że dalej to samo, potem powiedzieli że to pompa wspomagania i wymieniłem pompę 500zł zamiennik + znowu 2 litry płynu i dalej to samo, po czym powiedzieli że to maglownica i trzeba ją zregenerować - no i zrobiłem regeneracja 500zł + znowu dwa litry płynu i po ponad roku znowu jakby nie było wspomagania , wtedy już mi ręce opadły i kupiłem używaną maglownice + pompę wspomagania z Laguny o przebiegu 80kkm za 300zł całość i znowu płyn + wymiana i jak na razie od ponad roku spokój. Już nic nie dam do regeneracji już drugi raz się przejechałem na regenerowanych podzespołach, wole kupić oryginał nowy lub używany z małym przebiegiem i wtedy nie ma problemów. Wtopiłem ponad 2k zł a mogłem to zrobić dużo tańszym kosztem.
Grand Scenic II - 1,9dCi Confort Expression & Laguna II- 2,2dCi Automat Initiale Paris
"A teraz szybko, zanim dotrze do nas, że to bezsensu" - król Julian
•
wojteknusiek
55
0
12
1
SC I ph II
2001
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Skołyszyn
Witam
U mnie ten sam problem ciężko się kręci kierownicą olej wymieniłem pompa cicho pracuje przy max skręcie ją słychać więc daje ciśnienie i zostaje maglownica i teraz nasuwa się pytanie regeneracja czy używka ?
Jak kolega pisze że albo nowa albo używka z małym przebiegiem tylko taką znaleś to będzie ciężko.
•
|