SCENIC 1.9 dCi 120 KM, obrócone panewki?
(25-05-2018, 13:01)babilot4 napisał(a): Byłem oglądać dziś silnik.Będzie pasował tylko osprzęt trzeba przełożyć. Asiarek tak ma zrobione Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Może nie pasować. Trzeba porównać otwory montażowe osprzętu, wysokość stopek. Wychodziło mnóstwo silników 1.9 dCi. Ja kupiłem z espaca i są różnice, niby wszystko to samo a o mały włos rozwalił bym rozrząd dlatego, że stopki do montażu pompy wysokiego ciśnienia są krótsze, koło pasowe pompy szło pod kątem i pasek rozrządu piłował po obudowie pompy wody.
(25-05-2018, 18:34)babilot4 napisał(a): Znalazłem silnik z oznaczeniem F9K... a ja mam F9Q812. F9K był w Lagunach i Espasach podejdzie ale trzeba przerabiać. F9A był w Scenicach i Megane. Jak chcesz to mam telefon do faceta, on ma sprawdzone silniki i w dobrej cenie. Na pewno Cię nie oszuka i doradzi. Będziesz szukał może to a może tamto to kupisz takie samo ścierwo jak ten twój. Wsadzą Cię na minę na silnik po 300 tyś. i taki będzie finał. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-05-2018, 21:12 przez haszczurur.)
op
(25-05-2018, 21:12)haszczurur napisał(a):(25-05-2018, 18:34)babilot4 napisał(a): Znalazłem silnik z oznaczeniem F9K... a ja mam F9Q812. Mój obecny silnik jest od Laguny. W obrębie 30 km od mojej miejscowości to jest jedyny silnik...
Mialem to samo w sczeniaku.Ja zdecydowałem sie na wymiane silnika po remoncie.Koles wysyla ci nowy ty odsylasz mu swoj jak przelozysz.Naprawia silniki reno od 9 tal.masz 6 miesięcy gwarancji pisemnej na niego.Powiem tak pracuje zupełnie inaczej niż silniki oryginały ale ponoc juz tak ma kazdy złożony jeszcze raz silnik.Narazie dział bez zarzutów suchy bo wszystkie uszczelki nowe itp.
Koszt całości z wymiana płynów i rozrzadu zamknoł się w kwocie 3300 A silnikow FQ812 malo jest na rynku.wiem bo szukałem.A innego balem się probowac zalozyc bo mechanior moj powiedzial ze tego nie dopasuje.
Bo mu się nie chciało bawić tylko wywala stary silnik i wkłada taki sam. Da radę to przerobić tylko trzeba wiedzieć jak i mieć dostęp do wsporników osprzętu od np. laguny, Megane. Jak mam zapłacić 3300 za silnik po remoncie zrobionym na wydymańca do tego 500 albo 1000 za przełożenie to wolę kupić silnik z gwarantowanym przebiegiem 150 tyś. nie remontowany za 1800-2200 zł., dać wspornik do osprzętu np. od Espace za 50 zł. i wrzucić silnik samemu.
op
Dzięki za Wasze opinie.
Po rozmowie z moim mechanikiem uzgodniliśmy, że oboje szukamy silnika- może coś się trafi. I jeszcze mechanik powiedział, że rozbierze Nasz silnik i zobaczy co dodatkowo uległo zniszczeniu- może wtedy dobrać niektóre części i góra silnika zostaje moja. Dobry pomysł? No i przede wszystkim sprawdzimy jak to wszystko wychodzi cenowo. EDIT DO POPRZEDNIEGO MOJEGO WPISU: Silnik mam od Scenica tylko turbinę do Laguny- mój błąd, sory (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-05-2018, 09:56 przez babilot4.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości