Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Różnica między żądanym a rzeczywistym ciśnieniem doładowania


Rafalek106
Zarejestrowani

op Zastanawiam się nad różnica ciśnienia doładowania 
U mnie wygląda to nastepujaco na wolnych obrotach różnica ciśnienia wynosi około 160 mierzone clipem
W trakcie jazdy w okolicy 2000-2500 ta różnica Wacha się od 250 do 500 natomiast im wyższe obroty różnica spada do nawet 60. Czy są to normalne parametry czy też coś jest nie tak? Dodam że turbo jest po regeneracji wymieniony Intercooler i sprawdzone oraz umyte rury przy okazji.

Odpowiedz
Rafalek106
Zarejestrowani

op Hmm nikt nie chce się wypowiedzieć ? dodam jeszcze że po regeneracji turbiny strasznie gwiżdże słychać ją nawet jak puszczę nogę z gazu przez 2-3sek jak powolutku ucicha ... W warsztacie gdzie regenerował powiedzieli żeby sprawdzić szczelność dolotu co zrobiłem razem z wymianą Intercoolera i dalej to samo... Myślałem że źle wywazona Turbina na co warsztat odpowiedział że gdyby tak było turbo gwizdało by na maszynie ... Ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyna!? Przed wymianą turbiny stara nie Gwizdała.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-05-2019, 12:48 przez Rafalek106.)

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Przyczyn może być kilka a mianowicie
- źle wyważona
- uszkodzone łopatki wirnika
- jakaś nieszczelność po stronie wydechowej
Turbina inaczej zachowuje się na maszynie a inaczej na samochodzie podczas obciążenia.
Ja ostatnio regenerowałem turbinę w Perun Turbo i jasno powiedzieli, że dobra, zdrowa seryjna turbina nie gwiżdże.
Dźwięki mogą wydawać turbiny po modyfikacjach albo uszkodzone.

Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

Najprawdopodobniej, turbo do wymiany, źle złożone.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości