Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Renault Scenic 1.6dci brak ciśnienia na listwie.


Gieno555
Zarejestrowani

@ Ywald to listwa i wtryski odpadają. Teraz zdejmij wąż paliwowy idący do pompy WC z filtra, włóż do jakiejś banki i włącz zapłon. Sprawdź czy pompa elektryczna w zbiorniku daje ciśnienie i przechodzi przez filtr paliwa.

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

(02-08-2022, 11:22)Gieno555 napisał(a): @ Ywald to listwa i wtryski odpadają. Teraz zdejmij wąż paliwowy idący do pompy WC z filtra, włóż do jakiejś banki i włącz zapłon. Sprawdź czy pompa elektryczna w zbiorniku daje ciśnienie i przechodzi przez filtr paliwa.


Trzeba by przewód przedłużyć jakimś wężem ze względu na brak miejsca i to ze przewód jest stalowy. Dodatkowo sprawdź czy przypadkiem ten spec nie dokręcił przewodu zasilającego na siłę i tym samym nie zacisnął końcówki przewodu. Sama pompa cp1 nie jest wybitnie skomplikowanym urządzeniem, jeśli miała by przelewy wewnętrzne paliwo sączyło by się na zewnątrz co przy takim spadku wydajności oznaczało by potok, jedynie zawieszone zaworki kierunkowe ale żeby w 2 pompach? Ja bym się przyjrzał zaworowi na pompie czy jest w ogóle podłączony a jeśli posiadasz drugi podmien go.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
Ywald
Zarejestrowani

op Pompa w zbiorniku jest i podaje Ok 5bar czyli dobrze. A  podejrzewam że za pierwszym razem wtryskiwaczy nie regenerował tylko wymienił pompę, dlatego teraz nie uznaje gwarancji na regenerację wtryskiwaczy. Bo teraz dałem żeby sprawdzić wtryski i pompę i wtryski były niby dobre więc wymiana pompy i potem się okazuje że wtryski do wymiany bo nie opłaca się regenerować.

Odpowiedz
Gieno555
Zarejestrowani

@ Ywald skoro paliwo do pompy WC dochodzi a z niej nie wychodzi to masz odpowiedź gdzie jest problem.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Gieno555 za ten post post:
  • krzysztofk
krzysztofk
Zarejestrowani

Jak pisze poprzednik. Pompa do sprawdzenia WC

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
Ywald
Zarejestrowani

op A co steruje zaworem na pompie bo zauważyłem że większość ciśnienia wali w przelew i filtr paliwa jest spuchnięty. Tak jakby zawór (jest nowy) zamiast na listwę puszczał ciśnienie w przelew.

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Zaworem steruje sterownik silnika. Po włączeniu zapłonu zawór powinien mieć cały czas 12 V na szarym przewodzie a biały przewód poprzez sterownik silnika podaje masę i zamyka cyklicznie obwód.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi andrzejwa za ten post post:
  • Ywald
wędkarz
Zarejestrowani

(03-08-2022, 09:17)Ywald napisał(a): A co steruje zaworem na pompie bo zauważyłem że większość ciśnienia wali w przelew i filtr paliwa jest spuchnięty. Tak jakby zawór (jest nowy) zamiast na listwę puszczał ciśnienie w przelew.

A powiedz czy on jest nowy,oryginał?

Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km  Naughty
Odpowiedz
Ywald
Zarejestrowani

op Nowy zamiennik Boscha ale według numerów można założyć.

Odpowiedz
wędkarz
Zarejestrowani

(03-08-2022, 20:01)Ywald napisał(a): Nowy zamiennik Boscha ale według numerów można założyć.

To wg mnie albo uszkodzony albo sterowanie nie dochodzi...o ile pompa sprawna

Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km  Naughty
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości