wojteknusiek
55
0
12
1
SC I ph II
2001
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Skołyszyn
op
Witam, ktoś z forum robił remont silnika 1.9 dci?
A dokładniej panewki korby pierścienie. Potrzebuję informacji o przerwie na pierscieniach. Jakiej firmy polecacie pierścienie i panewki. Mam kilka fotek cylindrów może ktoś oceni wizualnie.
Fot cylindra
Fot

Fot
Pierścienie
Załączone pliki
Miniatury
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-11-2019, 19:51 przez wojteknusiek.)
Clip, Autoboss v30
•
bologno
522
1
69
108
SC III ph I
2010
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Gniezno
bologno
Zarejestrowani
— 05-11-2019, 10:53
Wujek około roku temu miał duży remont silnika 1.9 w scenicu po tym jak pękła tuleja cylindra. Powierzył remont zakładowi szlifierskiemu wiec jakie przerwy nie podpowiem ale pamiętam, że pierścienie dali nowe z firmy PRIMA. W takim zakładzie wszystko jest rozebrane na części pierwsze, spomiarowane i dobrane odpowiednio jak trzeba. Przy oddaniu do remontu zaznaczyć, że części z górnej półki mają dać bo różne są chińskie zamienniki i co najważniejsze zakład musi być z dobrymi opiniami.
•
polaq
2,313
18
637
48
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
polaq
Zarejestrowani
— 05-11-2019, 11:24
Te pionowe rysy czuć pod paznokciem?
Czy jest wyczuwalny schodek w miejscu nawrotu pierścienia?
Widać jeszcze ślady honowania.Jeżeli rysy są niewyczuwalne i nie ma wyczuwalnego progu to po przehonowaniu powinno być dobrze.
Wypadałoby pomierzyć czy się owal nie zrobił.
Pierścienie musisz zamawiac pod wymiar. Wtedy jest pewność, że przerwa będzie odpowiednia.
Na oko jest za duża. Powinna być minimalna przerwa.
•
wojteknusiek
55
0
12
1
SC I ph II
2001
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Skołyszyn
op
Dziękuję za informację, jednak zdecydowałem się na zakup całego używanego bez osprzętu i jak na razie śmiga. Koszt remontu dos duży a i tak pozostanie mała niepewność co do pozostałych elementów. Silnik udało się za 550 zł zdobyć reszta ze starego.
Pozdrawiam.
Clip, Autoboss v30
•
wojteknusiek
55
0
12
1
SC I ph II
2001
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Skołyszyn
op
Witam, po remoncie silnika czas na diagnostykę silnika i zastanawiają mnie korekty wtryskiwaczy na jednym mam dużą różnice. Co radzicie wymiana zanim zrobi spustoszenie w silniku czy jeździć?
Załączone pliki
Miniatury
Clip, Autoboss v30
•
pio555
31,537
126
11261
3,073
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 10-12-2019, 12:20
Wszystkie wtryski są słabe no.moze poza 1 cylindrem ktory jest to uratowania....
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to pio555 for this post
• wojteknusiek
wojteknusiek
55
0
12
1
SC I ph II
2001
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Skołyszyn
op
Dać wszystkie do regeneracji? Bo kupić używki niby ok to raczej odpada, bo parametry mogą być podobne jak moje. A orientuje się ktoś jakie koszta regeneracji.
Pozdrawiam
Clip, Autoboss v30
•
pio555
31,537
126
11261
3,073
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 10-12-2019, 14:07
Na początek spróbuj wyczyścić jakim preparatem do czyszczenia wtryskow
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Mati
26,576
101
4843
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 10-12-2019, 15:26
Nie ma tragedii widziałem gorsze, zalej spulung firmy LM na nie duża ilość paliwa w baku. Pojeździć kilka stów km i sprawdzić jeszcze raz
Wysłane z kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
siwusek216
5,990
17
4233
3,029
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
U mnie ostatnio na 1 cylindrze wyskoczyły korekty 1,4 reszta 0,4-0,8 zalałem zbiornik verva i płukankę od amsoil na pełen bak po zbiorniku korekcje 0,0-0,3
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
|