Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Regulacja sprzęgła


ko-ma
Zarejestrowani

Przy wymianie - porada praktyczna: przed rozkręceniem wszystkiego robić po kolei zdjecia.
Bo byli już magicy, którzy potrafili to i owo zamontować odwrotnie, niż potrzeba.
Nie, to nie żart.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

(31-03-2018, 18:33)ko-ma napisał(a): Przy wymianie - porada praktyczna: przed rozkręceniem wszystkiego robić po kolei zdjecia.
Bo byli już magicy, którzy potrafili to i owo zamontować odwrotnie, niż potrzeba.
Nie, to nie żart.

Jedyny problem może być z tarczą ale powinien być napis (do skrzyni).

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Niestety, zapotkałem talent, który podczas montażu sp... wysprzęgnik
Właśnie montując "bez łba" tarczę sprzęgła.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-04-2018, 09:16 przez ko-ma.)

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
mariusz#
Zarejestrowani

u mnie pedał sprzęgła poszedł wyżej niż od hamulca , trudno się na tym jeździ bo strasznie szarpie przy ruszaniu i zmianie biegów. Co może być tego przyczyna i o czym to świadczy? Myślałem że podreguluje ale skoro piszecie że nie ma takiej możliwości to lipa

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

(09-05-2018, 07:20)mariusz# napisał(a): u mnie pedał sprzęgła poszedł wyżej niż od hamulca , trudno się na tym jeździ bo strasznie szarpie przy ruszaniu i zmianie biegów. Co może być tego przyczyna i o czym to świadczy? Myślałem że podreguluje ale skoro piszecie że nie ma takiej możliwości to lipa

To chyba musi być wina mechanizmu pedału sprzęgła. Staram się przypomnieć po kolei jak idą różne podzespoły i myślę, że nie ma tu winy tarczy, docisku, wysprzęglika czy pompki. Mechanizm pedału ma swój ograniczony zakres wysokości i nawet jakbyś jakimś cudem upchnął w skrzynię dwa dociski czy dwie tarcze to nie podniesie się pedał a jedynie nie wciśniesz go aby wysprzęglić. Obejrzyj dokładnie mechanizm czy nie odkręciły się śruby mocujące go do podłogi czy nie wypadły jakieś nity śruby itp. Pamiętam jak u siebie wymieniałem sprzęgło i samochód stał bez skrzyni to wciskałem pedał sprzęgła, fakt, że zostawał w podłodze ale po jego odciągnięciu nigdy nie wystawał rażąco ponad hamulec.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości