Interesuje mnie ile płaciliście z opcją Demontaz-Montaż i czy faktycznie
jest to tak skomplikowane? Moja turbine demontują już 3dni
Regeneracja Turbiny 1.6dci
op
Witam regenerował ktoś turbine w Grand Scenic 3 2013rok 1.6dci?
Interesuje mnie ile płaciliście z opcją Demontaz-Montaż i czy faktycznie jest to tak skomplikowane? Moja turbine demontują już 3dni
Scenic ale 4 przyjechał z uszkodzona turbiną. 2017r 270tyś przebiegu. Olej wymieniany co 30-40tyś km. Mechanik wyciagnął i wlożył w 8h. Tzn po tylu auto było do odbioru.
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
op
(11-09-2020, 18:21)maciej1486 napisał(a): Scenic ale 4 przyjechał z uszkodzona turbiną. 2017r 270tyś przebiegu. Olej wymieniany co 30-40tyś km. Mechanik wyciagnął i wlożył w 8h. Tzn po tylu auto było do odbioru. To u mnie coś stanowczo długo. Demontaż montaż tak skomplikowany że koszt 800zł + koszty regeneracji (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-09-2020, 18:32 przez Tomasz Strzemieczny.) (11-09-2020, 18:32)Tomasz Strzemieczny napisał(a): Demontaż montaż tak skomplikowany że koszt 800zł + koszty regeneracjipytanie jaki zakład czy mechanik robi sam czy zatrudnia ludzi bo od tego sporo zależy ale tak czy sika dniówka zleci tak z ciekawości ile regeneracja? z 1500?
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Nawet jak by do tej operacji silnik wyjmował to by to zajęło 1 dzień. Standard u mechaników nabiorą roboty i dłubią parę aut na raz i wszytko się przedłuża.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-09-2020, 18:53 przez Neonixos666.) (11-09-2020, 18:18)Tomasz Strzemieczny napisał(a): Witam regenerował ktoś turbine w Grand Scenic 3 2013rok 1.6dci? robilem, turbo wyciagają od dołu, rozpinają zawieszenie i wyciągają dpf, u mnie montaż/demontaż trwał cały dzień od 8 do 17, wymieniane nowe mocowanie turbo, wężyki podcisnien, nowe filtry, olej, i czyszczony dolot. Koszt turbo 1200 zł + plus robota 1000 zł. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-09-2020, 16:47 przez aroborat.)
Najważniejsze przy wymianie turbo to sprawdzenie jakie jest ciśnienie oleju, sprawdzenie drożności przewodu zasilającego olej a nawet jego wymiana, drożność przewodu spływu oleju, wężyki podciśnienia, elektrozawór sterujący. O zalaniu nowej turbiny olejem raczej nie trzeba wspominać tak jak o serwisie olejowym przy całej czynności.
Sporo nowych turbin szlak trafił bo ktoś nie dopilnował ważnych rzeczy a potem przepychanka czyja wina mechanika czy zakładu który regenerował.
Wszystko zależy od tego, który regeneruje samą turbinę. Jak ma taką zrobiona to wymiana sztuka za sztukę i po krzyku, jak nie ma to trzeba czekać w kolejce na regenerację. Do tego demontaż, montaż.
Wysłane z mojego Redmi Note 9 przy użyciu Tapatalka
op
Turbina zregenerowana , samochód odebrany teraz tylko dzisiaj jade ustawić geometrie.
Pytanie które jeszcze chciałbym zadać to czy normalne jest to że po regeneracji turbina wydaje inny dzwięk? głośniej ją słychać. Moc itp wszystko ok
op
Dodatkowo zauważyłem że po otwarciu maski strasznym gorącem bije i śmierdzi a nigdy tak nie było
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości