op
Przymierzam się do instalcji lpg do granda 2.0T 163km.
Instalator zarekomendował do tego reduktor stag 250KM z rurką 8mm.
Zaproponował także jako wersję podstawową tańszą o 300zł reduktor stag 180KM ze standardową rurką 6mm.
OdradzIł KME 200KM ze względu na jakieś problemy techniczne.
Reduktor 180KM wydaje się mieć odpowiednią wydajność do tego auta. Ale widze że większość forumowiczów ma do tego silnika założone reduktory 250KM.
Czy wg was mniejszy reduktor 180KM może sprawiać jakieś problemy z eksploatacją?
Instalator zarekomendował do tego reduktor stag 250KM z rurką 8mm.
Zaproponował także jako wersję podstawową tańszą o 300zł reduktor stag 180KM ze standardową rurką 6mm.
OdradzIł KME 200KM ze względu na jakieś problemy techniczne.
Reduktor 180KM wydaje się mieć odpowiednią wydajność do tego auta. Ale widze że większość forumowiczów ma do tego silnika założone reduktory 250KM.
Czy wg was mniejszy reduktor 180KM może sprawiać jakieś problemy z eksploatacją?