amigozm
251
1
26
18
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Radom
amigozm
Zarejestrowani
— 06-03-2018, 02:35
op
Po przejażdżce Scenikiem mojego szwagra (taki sam model, tylko Grand) zauważyłem, że mój w porównaniu do jego ma strasznie słabe przyspieszenie z dolnych obrotów -dopiero na wyższych jest mocny. Przeprowadziłem kilka wywiadów, pogrzebałem w sieci i trafiłem na tematy uszkodzonej przepływki. Wypiąłem wtyczkę z mojej i nie odczułem żadnej różnicy. Czy to wskazuje na jej uszkodzenie? Czy po przełożeniu przepływki z auta szwagra dla sprawdzenia nie musze jej adaptować? Czy może mieć to związek z pojawiającym się komunikatem o awarii wtryskiwaczy podczas energicznego przyspieszania?
•
Tomo3
124
0
16
1
SC II ph I
2005
1.5 dCi 101KM, 2003-2009
Legionowo
Tomo3
Zarejestrowani
— 06-03-2018, 07:02
Przepływki nie musisz adaptować tylko wymień ja na odpiętym akumulatorze - i tak chyba inaczej się nie da bo mało miejsca :P
Możesz tez odczytać parametry przepływomierza na komputerze i porównać
•
amigozm
251
1
26
18
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Radom
amigozm
Zarejestrowani
— 06-03-2018, 14:09
op
Tak zrobię. A czy komunikat "injection fault" podczas przyspieszania może mieć związek z przepływomierzem?
•
pio555
31,321
125
11118
3,034
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 06-03-2018, 14:13
Jasne że tak
Jak odepniesz przeplywke autor łapie miła i błąd
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Mati
26,572
101
4840
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 06-03-2018, 19:49
(06-03-2018, 02:35)amigozm napisał(a): Wypiąłem wtyczkę z mojej i nie odczułem żadnej różnicy. Czy to wskazuje na jej uszkodzenie? tak jest uszkodzona
(06-03-2018, 02:35)amigozm napisał(a): Czy po przełożeniu przepływki z auta szwagra dla sprawdzenia nie musze jej adaptować? nic nie trzeba robić
(06-03-2018, 02:35)amigozm napisał(a): Czy może mieć to związek z pojawiającym się komunikatem o awarii wtryskiwaczy podczas energicznego przyspieszania? możliwe że tak, kiedy wymieniany filtr? może paliwo jakieś kiepskie?
(06-03-2018, 14:13)pio555 napisał(a): Jak odepniesz przeplywke autor łapie miła i błąd nie koniecznie, może być bez żadnego błędu widocznego na zegarach,
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
amigozm
251
1
26
18
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Radom
amigozm
Zarejestrowani
— 06-03-2018, 20:31
op
Filtr wymieniany w październiku. Komunikat pojawia się już od lat i czepiam się wszystkiego, bo nie potrafię rozwiązać problemu. Po podpięciu clipa jeździliśmy kilka godzin i nic się nie pojawiło. Upłynęło kilka dni i znów komunikat. Układ szczelny, wymienione przewody, obudowa filtra, grucha, sprawdzona szczelność przy wtryskach. Wymieniony czujnik doładowania, i elektrozawór. Bledow nie ma oprócz airbagu. Szukam dalej.
•
andrzejwa
2,643
54
1285
321
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
Sprawdzana była kierownica w turbinie pod kątem przycinania się?
•
amigozm
251
1
26
18
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Radom
amigozm
Zarejestrowani
— 07-03-2018, 02:31
op
Nie. To się raczej wiąże z jej demontażem, a to nie jest takie hop-siup.
•
|