Przywrócenie ustawień fabrycznych sterownika silnika DDTL4ALL
No niby tak, bo tak naprawdę gdyby nie DDT, to nawet bym nie wiedział, że są za wysokie. Ale wraz z nimi są też inne niedogodności. Podczas jazdy na pierwszym biegu, samochód samoczynnie w zależności od rozgrzania samoczynnie utrzymuje obroty ok. 1000-1200. Gdy podczas jazdy wcisnę puszczę pedał przyspieszenia i wcisnę sprzęgło, obroty spadają tylko do ok. 1250. Jest to uciążliwe najbardziej podczas jazdy w korku. Gdy auto jeszcze się toczy silnik utrzymuje zbyt wysokie obroty, a spadają one dopiero po zatrzymaniu się.
Witam raz jeszcze. Zerowanie sterownika nie jest potrzebne. Okazało, się, że powodem zwiększonych "żądanych" obrotów było zwarcie przewodów przy wtyczce czujnika ciśnienia wspomagania.
PunkRock86 napisał 17-04-2024, 09:33:
Zgodnie z regulaminem forum : pkt. 4. Każdy nowy użytkownik forum, przed założeniem nowego tematu i napisaniu pierwszego posta, zobowiązany jest do zapoznania się z tym regulaminem, uzupełnienia profilu oraz przywitania się w dziale http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania" POWITANIA. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-04-2024, 09:33 przez PunkRock86.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości