Pawel Redzicki
11
0
0
2
Głogow, Legnica, Poland
op
Witam. Mam problem z 1.4 tce, po powrocie z pracy przegrzałem płyn chłodzący. Moim zdaniem padł mi wentylator chłodnicy (nie słyszałem jego pracy). Nie wyskoczył żaden błąd, nie było wskazania przegrzania na desce rozdzielczej. Pytanie brzmi następująco wentylator chłodnicy zamontowany jest od strony silnika czy pomiędzy chłodnicami?
•
siwusek216
5,924
17
4149
2,911
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
Wentylatory masz od strony silnika. Włącz klime wentylatory powinny działać.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
Pawel Redzicki
11
0
0
2
Głogow, Legnica, Poland
op
Ok tylko jeden jest zabudowany typowo od strony silnika a drugi pomiędzy chłodnicami i wlasnie po włączeniu klimy załącza się tylko jeden od strony silnika drugi pomiędzy chlodnicami stoi.
•
siwusek216
5,924
17
4149
2,911
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
Wentylator pomiędzy chłodnicami? Ja mam jeden od strony silnika. Przy działającym wentylatorze zagotowania płynu doszukiwał bym się raczej z winy upg. Jak poziom płynu w zbiorniku?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
Pawel Redzicki
11
0
0
2
Głogow, Legnica, Poland
op
Są dwa na 100 % będę w garażu to zrobię zdjęcie. Upg była robiona jakieś 40tys temu płynu od tego momentu nie ubywało teraz po zagotowaniu uzupełniłem do poziomu brakowało 3,5 litra wywaliło przez korek. Co do płynu jestem po wymianie akurat uczulony sprawdzam 2-3 w tyg także jestem pewien że przed zagotowaniem płynu nie brakowalo
•
Neonixos666
914
3
197
28
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Szczytno
na desce nie pokazywał wysokiej temp?
•
bologno
522
1
69
108
SC III ph I
2010
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Gniezno
bologno
Zarejestrowani
— 24-08-2020, 21:42
Najlepiej podpiąć pod CLIP-a i sprawdzić czy nie zanotowano przegrzania silnika. Być może to tylko wadliwy korek, nie utrzymał odpowiedniego ciśnienia i wystrzelił. Po takim wzroście ciśnienia sprawdź wszelkie zakamarki układu chłodzenia, bo mogło się coś rozszczelnić. Możliwe, że zaciął się termostat, nie puścił na duży obieg płynu i zagrzał się silnik, ale dlaczego nie wskazywałby tego wskaźnik temperatury na wyświetlaczu...
Pawel Redzicki
11
0
0
2
Głogow, Legnica, Poland
op
Był podpięty pod kompa - zero błędów, wskaźnik pokazał dopiero wtedy gdy odpaliłem auto po zaparkowaniu ( zauważyłem plamę płynu na drodze i chciałem schłodzić auto). Chodził ok 5 min i gdy zauważyłem wskaz na czerwonym polu plus nie usłyszałem pracy wentylatora wyłączyłem silnik. Udało się zbic temperaturę jedynie ogrzewaniem ustawionym na maksa. Dlatego podejrzewam wentylator.
•
Lepus
1,433
7
371
281
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Przemyśl
Lepus
Zarejestrowani
— 24-08-2020, 22:47
(24-08-2020, 21:42)bologno napisał(a): Być może to tylko wadliwy korek, nie utrzymał odpowiedniego ciśnienia i wystrzelił. Możliwe, ale korek ma zaworek na odpowiednie ciśnienie i jak wzrośnie to wywala płyn.
Po objawach, nie chcę krakać, ale mi to wygląda na typowe uszkodzenie UPG. Miałem takie przypadki i objawy były identyczne.
Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
•
polaq
2,312
18
635
48
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
polaq
Zarejestrowani
— 25-08-2020, 15:59
Pomiędzy chłodnicami nic nie może być. Chłodnica klimy(skraplacz) jest montowany na chłodnicy cieczy chłodzącej tak samo jak w Scenicu II.
•
|