Pablo1508
20
0
1
6
SC III ph I
2009
1.5 dCi 86KM, 2009-2011
Mielec
op
Witam, mam problem, włożyłem kartę.. wcisnąłem start stop zakręcił raz.. i od tej chwili auto stało się cegłą. Kartę znajduje wszystko działa lecz nie odpala. Podczas wciśnięcia start stop słuchać takie strzelanie. Akumulator nowy wymieniany. Proszę o jakąś poradę co to może być.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-10-2023, 22:25 przez TomaszB.)
•
user64
644
6
230
617
SC I ph II
2002
1,6 i 107KM, 1999-2003
Łódź
user64
Zarejestrowani
— 22-09-2023, 14:40
Posprawdzaj klemy na akumulatorze.
•
wędkarz
1,183
5
550
642
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Rokitnica
wędkarz
Zarejestrowani
— 22-09-2023, 14:48
(22-09-2023, 14:19)Pablo1508 napisał(a): Witam, mam problem, włożyłem kartę.. wcisnąłem start stop zakręcił raz.. i od tej chwili auto stało się cegłą. Kartę znajduje wszystko działa lecz nie odpala. Podczas wciśnięcia start stop słuchać takie strzelanie. Akumulator nowy wymieniany. Proszę o jakąś poradę co to może być.
Sprawdz napiecie na akumulatorze mimo wszystko. I slusznie - sprawdz czy klemy nie sa luzne
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km
•
Pablo1508
20
0
1
6
SC III ph I
2009
1.5 dCi 86KM, 2009-2011
Mielec
op
(22-09-2023, 14:40)user64 napisał(a): Posprawdzaj klemy na akumulatorze.
Tylko zasilanie jest i nie zanika
•
andrzejwa
2,641
54
1282
321
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
Trochę mylący tytuł tematu bo system Start-Stop to automatyczne unieruchamianie silnika w określonych warunkach i automatyczny rozruch po wciśnięciu sprzęgła. Nie zmienia to faktu, że masz problem z rozruchem silnika po wciśnięciu przycisku Start-Stop.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi andrzejwa za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to andrzejwa for this post
• wobli
user64
644
6
230
617
SC I ph II
2002
1,6 i 107KM, 1999-2003
Łódź
user64
Zarejestrowani
— 22-09-2023, 17:41
Tylko tak sądzisz, sprawdź kable przy klemach i same klemy.
•
wędkarz
1,183
5
550
642
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Rokitnica
wędkarz
Zarejestrowani
— 22-09-2023, 19:20
(22-09-2023, 14:49)Pablo1508 napisał(a): (22-09-2023, 14:40)user64 napisał(a): Posprawdzaj klemy na akumulatorze.
Tylko zasilanie jest i nie zanika
Do odpalenia liczników i nawiewu wystarczy. Odpalenie rozrusznika to jednal inny pobór prądu
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km
•
Pablo1508
20
0
1
6
SC III ph I
2009
1.5 dCi 86KM, 2009-2011
Mielec
op
Klemy sprawdzone, na wszelki wypadek przeczyszczone i dalej nic. Słychać tylko pykanie przy wciśnięciu przycisku startu. Przy popuchu odpalił.. więc prawdopodobnie będzie to wina rozrusznika. Ale teraz pytanie czy gdzieś są bezpieczniki od przycisku start stop i od rozrusznika ? Jestem zielony w tym a najpierw może by od tego zaczął ?
•
wędkarz
1,183
5
550
642
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Rokitnica
wędkarz
Zarejestrowani
— 23-09-2023, 07:06
(23-09-2023, 06:48)Pablo1508 napisał(a): Klemy sprawdzone, na wszelki wypadek przeczyszczone i dalej nic. Słychać tylko pykanie przy wciśnięciu przycisku startu. Przy popuchu odpalił.. więc prawdopodobnie będzie to wina rozrusznika. Ale teraz pytanie czy gdzieś są bezpieczniki od przycisku start stop i od rozrusznika ? Jestem zielony w tym a najpierw może by od tego zaczął ?
A zmierzyłeś napięcie akumulatora? Zrobiłbym to jeszcze przed grzebaniem dalej
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km
•
andrzejwa
2,641
54
1282
321
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
Nie ma bezpiecznika od przycisku uruchamiania silnika. Bezpiecznik od cewki elektromagnesu rozrusznika znajduje się w module USM, jest to czarna skrzynka z bezpiecznikami pod maską silnika. Na rysunku zaznaczyłem przewód zasilania cewki w złączu MM i bezpiecznik. Bezpośrednie podanie napięcia na pin 3 złącza MM spowoduje natychmiastową pracę sprawnego rozrusznika. Dojście do bezpieczników bardzo utrudnione, bezpieczniki są umieszczone od spodniej strony skrzynki.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-09-2023, 07:13 przez andrzejwa.)
•
|