Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Problem z prądami


siwusek216
Zarejestrowani

Ja bym jeszcze tak profilaktycznie zerknął na wieniec koła zamachowego może jest zużyty do tego stopnia ze już czujnik nie generuje impulsu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
GRUBYPOLSKA
Zarejestrowani

op
(15-06-2022, 12:56)ko-ma napisał(a):
(15-06-2022, 11:57)marecky napisał(a): @ GRUBYPOLSKA w pierwszym poście piszesz, że był usunięty immobiliser. Może to jest przyczyna braku iskry? Wydaje się mało prawdopodobne, żeby w kilku sterownikach (nawet używanych) było uszkodzone wyjście do sterowania cewki zapłonowej.

Stad padła już propozycja zmiany "elektryka". Bo cytowane wypowiedzi - to w większości bełkot.
Na początek - przeanalizować warunki generacji iskry - nie ma ich wiele.
Zakładając, że rzeczywiście warunki wyzwolenia wtrysku paliwa są spełnione.

ok,pisałem już że pompa pracuje wtryski podają paliwo,przekaźnik pompy działa więc to już mamy z bani.
ko-ma- "przeanalizować warunki generacji iskry-nie ma ich wiele",jakie to warunki co mam przeanalizować?

Odpowiedz
GRUBYPOLSKA
Zarejestrowani

op Witam
Minęło 7 miesięcy i "kangurek zagadał"pierwszy elektryk nie dał rady,kilkoro z was sugerowało żebym go zmienił,nie posłuchałem-mój błąd.
Mieliście rację koleś gówno wiedział i gówno robił,cały czas grał na zwłokę.Następnym razem od razu posłucham Biggrin
W końcu moja cierpliwość sięgnęła zenitu i zabrałem auto do innego magika.
Jeśli chodzi o usterkę to było ich kilka,ale stosunkowo łatwe do usunięcia dla kogoś komu chce się to zrobić Biggrin
1.Przegnite,przgryzione kilka przewodów w instalacji.
2.Przegnite,uszkodzone lekko stykające przewody prowadzące do cewki zapłonowej.
3.I najważniejsze cofnięte kilka pinów we wtyczce do ECU co powodowało,że auto nie odpalało,wystarczyło że wymontowaliśmy komputer i zmienialiśmy jego położenie(pod różnymi kątami) i odpalał zmiana pozycji i gasł i już nie odpalał.
4.Przewód przy czujniku położenia wału też był uszkodzony ze starości i raz czujnik działał,a raz nie działał co tłumaczy że raz w komputerze diagnostycznym pokazywał się błąd czujnika położenia wału,a za kilka minut cudowne ozdrowienie i błędu nie ma.
5.Wykasowanie immobilizera tylko wyszło mi na plus,bo jak wiecie w renówkach jest odwieczny problem z kluczykami i kartami,jak nie zimne luty,to się rozwarstwiają i tym podobne problemy,a regeneracja jest droga,wiec bez tego nie mam już problemów z odpalaniem.
Podsumowując naprawa trwała 7 miesięcy,został mi zapasowy skalibrowany z autem ECU,a koszt wyszedł 1400 zł.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi GRUBYPOLSKA za ten post post:
  • PunkRock86




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości