Problem z ładowaniem
Najlepiej żeby to fachowiec sprawdził. Ale na moje oko to na 100% regulator. 17 V ładowania! Powinno być ok 14,5 V. Lepiej go na razie nawet nie odpalaj bo uszkodzisz elektronikę albo ugotujesz akumulator. Mam nadzieję że miernik masz sprawny?
A i jeszcze jedno. W którym miejscu sprawdzałeś napięcie? Na akumulatorze? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-11-2015, 14:44 przez roman123.)
op
Napięcie sprawdzałem na akumulatorze. Miernik sprawny.
op
Regulator wymieniony. Po zgrzaniu silnika ładowanie dalej 17-18V.
(09-11-2015, 19:13)Grzegorz123 napisał(a): Po zgrzaniu silnikapo zagrzaniu? a jakie ładowanie ma wcześniej? proponował bym jeszcze podmienić aku ale na jakiś używany
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Czyli na moje wychodzi.
Podmień akumulator - prawdopodobnie ma zwartą celę. Najlepiej do tego czasu nie uruchamiaj silnika, a już na pewno nie podnoś obrotów, bo w końcu spalisz diody w alternatorze.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości