Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Problem z ładowaniem


kazik52
Zarejestrowani

A ja bym najpierw sprawdził szczotki ,potem nacisnął pasek i zobaczył ile eis ugiął ,a na koniec same przewody Bo jak piszesz ze gdy odpale auto i zapali się komunikat to 11,8V. to ewidentnie za mały prąd lądowania ,tak bym rozumiał ,a takim tokiem sprawdzał.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

ja bym się na razie trzymał tylko tego
(24-02-2017, 19:45)skrodzka napisał(a): po wymianie napinacza paska klinowego i samego paska pojawił mi się problem z ładowaniem

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
skrodzka
Zarejestrowani

op Na dworze +7 i brak problemu. Na logikę wychodzi więc pasek.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
sportway
Zbanowani

Jeżeli nie piszczał, to powinien się przynajmniej porządnie grzać przy takim tarciu. Polej go wodą na pracującym silniku na włączonych światłach  - zobaczysz czy to naciąg (powinno spaść napięcie ładowania). Słaby naciąg zawsze powoduje piszczenie paska kiedy nie mamy osłony dolnej i wjedziemy w porządną kałużę.  Też miałem w te mrozy w innym aucie zapalającą się kontrolkę ładowania zaraz po odpaleniu, mróz zniknął problem też, Ale tam ewidentnie alternator się kończy.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-02-2017, 13:46 przez sportway.)

Odpowiedz
skrodzka
Zarejestrowani

op Pasek wymieniony i jak się okazało, niepotrzebnie. Był Skf i na taki sam wymieniłem. Wychodzi więc że wina alternatora bo pomiar ładowania na akumulatorze i na alternatorze wychodzi ten sam. Nie gubi więc po drodze napięcia. Pytanie tylko czy same szczotki, regulator napięcia czy wzbudzenie padło.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-03-2017, 18:49 przez skrodzka.)

Odpowiedz
skrodzka
Zarejestrowani

op Jak ktoś chce numer części regulatora napięcia że szczotkami to jest Valeo 593535. Do alternatora Valeo TG11C022.
Wymieniłem regulator nie demontujac przodu na samochodzie. Da się ale to akrobatyka ręczna. Upewnijcie się że macie klucz nr 7 nasadowy i płaski. Teraz auto ładuje aż miło.

Proszę o eleganckie scalenie postów.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-03-2017, 18:50 przez skrodzka.)

Odpowiedz
trolix
Zarejestrowani

Witam . mam pytanie odnosnie napiecia jakim jest ladowany akumulator z alternatora a chodzi o to ze u mnie wynosi 15,2v czy to czasem nie za wysokie napiecie?

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Online
Za wysokie.

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
trolix
Zarejestrowani

Jakas rada co moze byc przyczyna? i czy bedzie to mialo negatywny wplyw na podzespoly

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(30-03-2017, 10:55)trolix napisał(a): Jakas rada co moze byc przyczyna?
1. Wadliwy / chiński miernik , którym dokonano pomiaru napięcia ładowania. Wiarygodność wskazań miernika można sprawdzić mierząc napięcie ładowania w innym samochodzie.
2. Wadliwy regulator napięcia, ale w regulatorach elektronicznych taka wada to prawdziwa rzadkość.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości