Problem z hands free w diabelskim scenicu
A taki pytanie mam. Czy kontrolka od immo gaśnie? Nie pamiętam jak jest w scenicu ale w Clio auto kręci a nie pali jak immo nie działa.
op
(22-07-2019, 16:35)PatiEK napisał(a): Jak raz otwiera drzwi a raz nie to to są czujki w klamkach a nie karty. Więc czujki szaleją. Podepnę akumulator, i karta łapie, wszystko się zamyka i otwiera. Po chwili przestaje je wykrywać. Mam pytanie dotyczące odpalania - gdy włoży się kartę do slotu auto powinno zrobić test systemów? Bo gdy ja włożę kartę do czytnika to nic się nie dzieje. (22-07-2019, 18:23)Kamsta napisał(a): A taki pytanie mam. Czy kontrolka od immo gaśnie? Nie pamiętam jak jest w scenicu ale w Clio auto kręci a nie pali jak immo nie działa. Rozumiem, że kontrolka immo to ta czerwona migająca dioda na wyświetlaczu? Jeżeli tak to gdy wcisnę start dioda przestaje świecić. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-07-2019, 06:29 przez tassmo.)
Przy hands free nie robi testu systemów, nic się nie dzieje po wsadzeniu karty do slotu.
Hello Moto G5S
Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.
Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776]
Dokładnie. Po włożeniu karty HF do slotu nie dzieje się nic. Dopiero wciśnięcie 'start' albo włącza prąd albo odpala silnik po przytrzymaniu przycisku. Ale do tego nie musisz karty wsadzać.
op
(23-07-2019, 06:49)diabel napisał(a): Przy hands free nie robi testu systemów, nic się nie dzieje po wsadzeniu karty do slotu. (23-07-2019, 07:22)PatiEK napisał(a): Dokładnie. Po włożeniu karty HF do slotu nie dzieje się nic. Dopiero wciśnięcie 'start' albo włącza prąd albo odpala silnik po przytrzymaniu przycisku. Ale do tego nie musisz karty wsadzać. Ok, kolega który ma Espaca zasugerował, że może problem jest z czytnikiem kart. Ale to chyba mogę wykluczyć.
op
(22-07-2019, 16:35)PatiEK napisał(a): Może pompa paliwa? Wychodzi na to, że mamy winnych. Pompa nie podaje ciśnienia, a i akumulator też zaczyna szwankować. Dziś sprawdzę czy dochodzi napięcie do pompy. I ewentualnie kupię nowy akumulator. Zaczyna wychodzić słońce ![]() Był wczoraj u mnie @ siwusek216, obejrzał, podumał i wyjaśnił mi parę rzeczy. Za co bardzo dziękuję ![]()
na wszystkie bolączki odpowiedzią może być akku. podjedź gdzieś sprawdź prąd rozruchowy oraz napięcie spoczynkowe i prąd ładowania
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-07-2019, 07:54 przez kiwikrakow.)
Żona powiedziała wybieraj albo ja albo scenic, a ja lubię to auto...
A clip coś wykazał? A może bezpiecznik pompy paliwa? Albo jakiś czujnik uderzeniowy?
Hello Moto G5S
Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.
Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776] (24-07-2019, 10:27)diabel napisał(a): A clip coś wykazał? A może bezpiecznik pompy paliwa? Albo jakiś czujnik uderzeniowy? Clipa nie miałem. Bezpieczniki kolega podobno wszystkie sprawdził. Czujnika uderzeniowego w dwójce nie ma. Pompa paliwa milczy, brak pb w listwie wtryskowej, trzeba się dostać do pompy i sprawdzić co niedomaga pompa czy instalacja. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
op
Tak, bezpieczniki sprawdzone. Ale z tego co czytam na forum, to pompa nie ma bezpiecznika, jest podpięta pod przekaźnik. Zobaczę czy jest prąd na kablach przy pompie, jak nie będzie to wtedy zostaje wiązka lub przekaźnik. Jak będzie to pompa do wymiany.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
7 gości