Problem z hamulcem ręcznym
Może głupie pytanie... Ale czy dodatkowo wciskasz guzik w raczce?
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Nie wiem jak w SC, ale w Peugeocie 5008 nie da się ręcznego odpuścić jak się nie wciśnie hamulca roboczego, ale o tym samochód informuje na desce.
(12-02-2016, 13:22)Patrys4891 napisał(a): Nie wiem jak w SC, ale w Peugeocie 5008 nie da się ręcznego odpuścić jak się nie wciśnie hamulca roboczego, ale o tym samochód informuje na desce.Nie potrzeba wciskac hamulca roboczego, wystarczy pociagnac rączke i wdusić przycisk.
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
Kolega nie napisał że chce wyłączyć ręczny przy wył silniku.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Jeżeli całą procedurę wykonujesz poprawnie tak jak opisuje kolega Mati to zakładam, że uszkodzeniu mógł ulec mikrowłącznik znajdujący się wewnątrz mechanizmu służącego do zwalniania hamulca. Całą tą rączkę można zdemontować w następujący sposób wyjmujemy mały schowek przy lewym kolanie kierowcy poprzez tą szczelinę wkładamy rękę i wypychamy panel na którym jest pokrętło do regulacji poziomu świateł pod tym panelem są 2 wkręty od rączki ręcznego, po ich wykręceniu wkładamy rękę przez otwór po panelu na którym jest kółko do regulacji świateł i staramy się wcisnąć dwa zatrzaski znajdujące się na górze obudowy rączki ręcznego. Elektronika tego urządzenia pasuje z angola, cała rączka nie pasuje ze względu na inne wyprofilowanie. Myślę, że w razie uszkodzenia elektroniki bardziej opłaca się kupić z anglika niż naprawiać.
(12-02-2016, 15:34)Mati napisał(a): Kolega nie napisał że chce wyłączyć ręczny przy wył silniku. Mati, A czy napisałem żeby uruchamiał silnik ? Napisałem aby wszedł w tryb "zapłonu" czyli uruchomienie całej elektryki - bez odpalenia samochodu - czyli w standardowych autach przekręcenie kluczyka aby się wszystko zapaliło Zrób jak Ci napsiałem - usłyszysz stuk i wszystko się "zapali" i wówczas pociągnij dźwignie i ręczny odpuści (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-02-2016, 18:14 przez pawelli.) (12-02-2016, 18:14)pawelli napisał(a): czyli uruchomienie całej elektryki - bez odpalenia samochoduale po co koledze bardziej mącić w głowie? skoro to wszystko może zrobić normalnie na zapalonym aucie? po co ma wchodzić w zapłon? skoro sama procedura jest taka sama co do zwolnienia ręcznego.
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Moze poczekajmy az kolega ktory ma ten problem powie cos wiecej;)
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości