DjBaku
4
0
0
3
SC II ph II
2007
1.9 dCi 130KM, 2003-2009
Będzin
DjBaku
Zarejestrowani
— 01-06-2019, 11:58
op
Witam! Pacjent to scenic 2007 1.9dci 130km.
Czy jest jakiś sposób, żeby wiadomo było kiedy zaczyna się cykl wypalania filtra DPF? Widziałem filmik na yt jak gość(Grzesiek Duda z tvn turbo) zamontował diodę podpiętą pod ogrzewanie lusterek. Ale była to vectra. Już wiem, że w tym scenicu to nie działa. Pytanie czy jest jakiś inny sprawdzony patent na sygnalizację wypalania się DPF-a? Z góry dzięki za Wasze porady.
Pozdrawiam i miłego weekendu
•
darekkwk
131
0
8
20
SC II ph II
2008
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Humniska
darekkwk
Zarejestrowani
— 01-06-2019, 12:23
U mnie np. Wzrasta poziom spalania w momencie wypalania dpfa.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi darekkwk za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to darekkwk for this post
• DjBaku
Grzegorz Łubieński
1,899
8
292
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
A czemu niby dioda w Scenicu nie zadziała?
•
DjBaku
4
0
0
3
SC II ph II
2007
1.9 dCi 130KM, 2003-2009
Będzin
DjBaku
Zarejestrowani
— 12-06-2019, 16:36
op
Nie wiem czemu dioda nie działa. Taką informację dostałem pod filmikiem na yt, który oglądałem. Ponoć w vectrze komputer dociąża silnik włączając ogrzewanie lusterek a jak jest w scenicu... Nie wie, nie znam się na tym, dlatego proszę o jakiś patent na to, aby było sygnalizowane, że dpf się wypala. Np w postaci diody lub czegoś innego.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-06-2019, 16:36 przez DjBaku.)
•
Grzegorz Łubieński
1,899
8
292
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
Generalnie aby wypalić FAP silnik musi mieć podniesione obroty na biegu jałowym. Przeważnie uruchamia się wtedy grzanie szyby i lusterek, bo to jest wyposażenie w każdym aucie, bynajmniej tylnia szyba. Większe zapotrzebowanie na prąd to wyższe obroty silnika. Nie wiem czy w Scenicu nie decyduje o tym system zarządzania energią. Najłatwiej to sprawdzisz w momencie jak zauważysz wypalanie FAP chuchnij na tylną szybę i sprawdź czy będzie widać odparowanie szyby wokół grzałek
Wysłane z mojego S70 przy użyciu Tapatalka
twilk7
4,265
17
2607
876
INNY
2019
INNY
Kraków/Wieliczka
twilk7
Zarejestrowani
Online
— 12-06-2019, 19:05
W Scenicu sterownik silnika podnosi obroty podczas wypalanie, nic dodatkowego się nie włącza.
2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi twilk7 za ten post post:2 użytkowników postawiło Thank You to twilk7 for this post
• DjBaku, krzysztofk
krzysztofk
2,540
13
965
754
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Świdnik
Ople i te inne maja mokre dpf.
Renault ma suchy i bezobsługowy.
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
•
DjBaku
4
0
0
3
SC II ph II
2007
1.9 dCi 130KM, 2003-2009
Będzin
DjBaku
Zarejestrowani
— 13-06-2019, 10:31
op
@ twilk7 Ok. Więc jest jakiś sposób, aby było widać wypalanie dpfa? Czy tylko i wyłącznie obroty rosną i nie ma możliwości w inny sposób tego "widzieć"? Czyli ten "patent" z diodą podłączoną pod jakiekolwiek poszespoły nie będzie działał?
•
Grzegorz Łubieński
1,899
8
292
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
Jeśli tak jest to diody nie podłączysz. Zostaje tylko sprawdzać to na czuja, skoro nie ma oryg. kontrolki
Wysłane z mojego S70 przy użyciu Tapatalka
•
twilk7
4,265
17
2607
876
INNY
2019
INNY
Kraków/Wieliczka
twilk7
Zarejestrowani
Online
— 13-06-2019, 11:53
Obserwacja wolnych obrotów pozostaje.
•
|