maciej1486
21,013
23
2411
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Elektryk co Ci może pomóc? Ewentualnie kompa podłączyć ?
Wadliwy termostat?
Gdzieś może być wyciek i powoduje szał ciśnienia.
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 31-01-2016, 17:00
wskaźnik temperatury nie powinien sobie tak skakać, oczywiście jeśli auto będzie wyłączone będzie powoli się schładzał. Ale takie różne skoki temp przy sprawnym aucie nie powinny mieć miejsca.
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Borys
599
0
99
21
Scenic II
2007
1.5 dci 105KM
CNA , pow.Nakielski
Borys
Zarejestrowani
— 31-01-2016, 23:27
Dziś rano pojeździłem i było to samo , grzanie skakało i wskaźnik temperatury też. Zostawiłem auto w garażu , bałem się jechać nim do pracy.
Przed wyjściem patrzałem pod spód i było sucho. Teraz przyjechałem i jest nakapane pod autem. Lekko z prawej strony termostatu stojąc przed autem ale obświeciłem ile się dało wkoło termostatu i tam jest sucho. Płynu jest znowu lekko pod minimum.
Mam dość.
Borys pozdrawia. www.hopsasa.com.pl
By na lodzie kręcić kółka ; zapnij pasy, gaz i dwójka !!
1.5 dci , 105 km , 07r .
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 31-01-2016, 23:34
czuję tu nieszczelność, a że układ działa na podciśnienie to dlatego tak skacze Ci temp, myślę że jest jeszcze do tego zapowietrzony
pierw oczywiście należy znaleźć i zniwelować wyciek, później dopiero odpowietrzyć układ i cieszyć się sprawnym autem
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
kamil423
10
0
0
9
SC I ph II
2000
1.9 dTi 98KM, 1997-2000
Radomsko
kamil423
Zarejestrowani
— 01-02-2016, 09:33
op
Byłem podłączyć pod komputer, na komputerze 93 stopnie a na desce prawie 7 kreska więc walnięty czujnik ;) Możecie mi pokazać np. na allegro który to czujnik będzie ten od deski rozdzielczej? Bo są różne i nie wiem za bardzo.
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 01-02-2016, 10:45
ten co pokazuje na desce będzie na termostacie
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
tomspeed
266
2
63
11
SC II ph I
2006
2.0 dCi 150KM, 2003-2009
kaszuby
tomspeed
Zarejestrowani
— 01-02-2016, 10:48
(31-01-2016, 23:34)Mati napisał(a): czuję tu nieszczelność, a że układ działa na podciśnienie to dlatego tak skacze Ci temp, myślę że jest jeszcze do tego zapowietrzony
pierw oczywiście należy znaleźć i zniwelować wyciek, później dopiero odpowietrzyć układ i cieszyć się sprawnym autem Uklad jest cisnieniowy. Czyli w ukladzie jest wieksze cisnienie od atmosferycznego.
Podcisnienie - mniejsze cisnienie od atmosferycznego.
To tak dla wyjasnienia
Wysłane z mojego GT-I9060 przy użyciu Tapatalka
dodatkowo:
HYUNDAI SANTA FE 2.2 CRDI `07 4x4 AT
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi tomspeed za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to tomspeed for this post
• Mati
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 01-02-2016, 10:52
właśnie... o to mi chodziło
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
kamil423
10
0
0
9
SC I ph II
2000
1.9 dTi 98KM, 1997-2000
Radomsko
kamil423
Zarejestrowani
— 06-02-2016, 23:08
op
No i czujnik wymieniony i pokazuje tak jak należy Ale ten wyciek mnie zmylił bo tak to szybciej bym pomyślał o czujniku, tak czy siak teraz będę często spoglądał na ilość płynu w zbiorniczku na wypadek gdyby miał znowu gdzieś uciec, ale z dobrym czujnikiem jestem spokojniejszy bo jak nie ja to on zauważy jak będzie coś nie tak. W dodatku miałem problem z odpalaniem mniej więcej od czasu gdy zaczął czujnik padać. Silnikiem trzepało, było czuć trzęsienie auta przez minutę po odpaleniu na zimnym silniku, falowały obroty a potem ustawało. Czytałem, że to mogło być od czujnika ale od tego drugiego co daje info na komputer więc też nie wiązałem nadziei że się poprawi(nawet mi to nie przeszło przez myśl) i już była wstępna rozmowa z mechanikiem żeby sprawdził pompę wtryskową itd. No i dzisiaj odpaliłem go pierwszy raz na zimnym silniku po wymianie czujnika i odpalił bez żadnych problemów. Żadnego szarpania. Oczywiście mógł to być przypadek i jutro sprawdzę jeszcze raz i się upewnię ale raczej nic mnie nie zaskoczy i 2 awarie za jednym zamachem zostaną usunięte No i znowu coś co nie miało prawa zadziałać zadziałało, widzę, że mechanika to czasem mało logiczna dziedzina Dzięki za pomoc
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-02-2016, 23:21 przez Mati.)
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 06-02-2016, 23:20
hmm.. nie wiem jak to się stało... chyba że posiadasz jeden czujnik temp ten przy termostacie o On podaje i na deskę i do kompa,
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
|