Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Powietrze w układzie paliwowym


Karol Budny
Zarejestrowani

op Witam,
W pewnym momencie auto zaczęło przy 2-3k obrotów trochę rwać i wyświetlił sie komunikat "check injection". Otwieram maskę a tak bąbelki powietrza w przewodach. Wymiana filtra paliwa nie pomogła. Załączam zdjęcie. W przewodzie na czerwono jest powietrze jak opalony silnik to powietrze leci z pompy do filtra. Przy zgaszonym silniku i próbie odpowietrzenia gruszką powietrze ledwo się rusza albo i wcale w kierunku pompy. Gruszka cały czas miękka. Czy macie jakie rady co mogę jeszcze sprawdzić i wyeliminować przyczynę ? 
Pacjent to Scenic II 1,5 Dci 101Km 2004 rok. 

https://zapodaj.net/f0b86fd671b56.jpg.html

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-06-2018, 15:55 przez Karol Budny.)

Odpowiedz
mario1918
Zarejestrowani

Też mam pęcherzyki powietrza w tym przewodzie. Ponoć to nic niepokojącego . Auto (oby nie zapeszyć ) śmiga .

Odpowiedz
mojzesz92
Moderatorzy

a sprawdzaliście zawór zwrotny?

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Na początek - do wymiany na nową - " gruszka ".
Nie jest to kosztowny element, a często zawodzą zaworki ( brudne, czasami pomaga mycie w benzynie ).
Przy zakupie - uwaga - jest kilka rodzajów, najlepiej zabrać starą na wzór.
Po wymianie z reguły wystarczy zalać od góry gruszkę paliwem, spiąć przewody i podpompować.
Wynikowo w przewodach powietrza ma nhie być (nieszczelne złącza) - i da się to uzyskać, trzeba tylko trochę cierpliwości.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości