op
Witam,
W pewnym momencie auto zaczęło przy 2-3k obrotów trochę rwać i wyświetlił sie komunikat "check injection". Otwieram maskę a tak bąbelki powietrza w przewodach. Wymiana filtra paliwa nie pomogła. Załączam zdjęcie. W przewodzie na czerwono jest powietrze jak opalony silnik to powietrze leci z pompy do filtra. Przy zgaszonym silniku i próbie odpowietrzenia gruszką powietrze ledwo się rusza albo i wcale w kierunku pompy. Gruszka cały czas miękka. Czy macie jakie rady co mogę jeszcze sprawdzić i wyeliminować przyczynę ?
Pacjent to Scenic II 1,5 Dci 101Km 2004 rok.
https://zapodaj.net/f0b86fd671b56.jpg.html
W pewnym momencie auto zaczęło przy 2-3k obrotów trochę rwać i wyświetlił sie komunikat "check injection". Otwieram maskę a tak bąbelki powietrza w przewodach. Wymiana filtra paliwa nie pomogła. Załączam zdjęcie. W przewodzie na czerwono jest powietrze jak opalony silnik to powietrze leci z pompy do filtra. Przy zgaszonym silniku i próbie odpowietrzenia gruszką powietrze ledwo się rusza albo i wcale w kierunku pompy. Gruszka cały czas miękka. Czy macie jakie rady co mogę jeszcze sprawdzić i wyeliminować przyczynę ?
Pacjent to Scenic II 1,5 Dci 101Km 2004 rok.
https://zapodaj.net/f0b86fd671b56.jpg.html
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-06-2018, 15:55 przez Karol Budny.)