Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Pompa czy serwo


cviatec
Zarejestrowani

op Pacjent scenic 2 ph 1 1,9 dci 120 KM
Objawy ,na wyłaczonym silniku pompowanie pedałem hamulca,pedal twardy,po odpaleniu silnika lekko idzie w dół czyli chyba serwo wporządku?
W czasie jazdy pedał hamulca prawie cały czas twardy ,hamulce znikome ledwo hamuje,pedał hamulca bardzo wysoko ,pompa hamulcowa do wymiany?
Miał ktos z was takie objawy?
Dodam że układ odpowietrzony kilku krotnie ,płyn pół roku temu wymieniony brak wycieków
Ktos pomoże

koko dżambo i do przodu

Odpowiedz
Lepus
Zarejestrowani

Sprawdź zaciski hamulcowe. Jak tłoczki są skorodowane (zatarte) to objawy masz takie jak piszesz.

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz
cviatec
Zarejestrowani

op Sprawdzone,dzialają,

koko dżambo i do przodu

Odpowiedz
sztapl
Zarejestrowani

koko dżambo i do przodu byle nie za szybko bez tych hamulców  .
pio555 napisał 04-10-2016, 11:54:
to dział techniczny proszę bez takich uwag

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-10-2016, 11:54 przez pio555.)

Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Może przewody elastyczne do kół były kiedys wymienione na jakies gowniane zamienniki i spuchly od srodka tamujac przeplyw płynu?
Spotkalem sie kiedys z takim czyms. Wszystko sprawne od pompy, serwo i zaciski... nic nie cieklo... Wymienilo sie gumowe węże hamulcowe co sa przy kolach (wszystkie 4) i jak reką odjął...

Sprawnosc serwa mozna sprawdzic poprzez odlaczenie tego podcisnieniowego przewodu...

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-10-2016, 00:08 przez A2-eR11.)

Odpowiedz
cviatec
Zarejestrowani

op W szczecinie w serwisie podłączali do kazdego kola jakąś maszyne i niby wszystko o.k awaria nastąpiła po gwałtownym ostrym hamowaniu,mowia ze pompa hamulcowa poszła ale czy na pewno?

koko dżambo i do przodu

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Jak dla mnie - pompa (konkretnie spuchnięty albo ułamany jeden z tłoczków)

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
jarcun
Zarejestrowani

nie rozumiem to na postoju pedał miękki a w trakcie jazdy twardy ? toć to jakieś czary. sprawdzić trzeba jakie jest podciśnienie i czy nie ma nieszczelności na wężach podciśnienia serwa itp. czy płyn swobodnie przepływa grawitacyjnie przez układ hamulcowy. czy klocki ruszają się swobodnie. czy tłoczki pracują . czy hamulce równo łapią i nie blokują. czy podczas bardzo delikatnego hamowania pedał wpada w podłogę?

Odpowiedz
cviatec
Zarejestrowani

op Silnik wyłaczony ,pompujesz pedałem robi sie twardy ,odpalasz trzymasz hamulec opada,ruszasz chcesz chamowac kamien i hamowanie znikome wrecz prawie go nie ma

Wysłane z mojego PAP7600DUO

Odpowiedz
wygrys
Zarejestrowani

A sprawdzali vacuum pompę ?
Może za słaba i nie daje rady podczas jazdy.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości