op
Rozpędzam się z pisaniem ;)
Ponieważ zrobiło się chłodniej, zabrałem się za sprawdzenie podgrzewacza. Na szybko doszedłem do wniosku, że:
Między masą a elektrodami świec nurkowych nie pojawia się 12V, a rozumiem, że przy tych temperaturach powinno być. Jakie warunki muszą być spełnione, żeby podgrzewacz wystartował? Próbowałem z różnymi ustawieniami climatronica, temperatura/odmrażanie szyby, klima on/off, żadnych zmian nie zauważyłem, wskaźnik dwubiegunowy pokazywał "przejście" między masą a górną elektrodą świecy przy każdych ustawieniach. Bezpiecznik 70A sprawny. Za grzanie odpowiada jeszcze przekaźnik 3 (u mnie czerwony kolor, kwadratowy) i bodajże 8 (czarny, mniejszy, prostokątny, po podmianie z przekaźnikiem obok bez zmian). Co jeszcze może powodować brak napięcia na świecach? Czerwony przekaźnik wygląda z zewnątrz nieźle, nie zdejmowałem jeszcze obudowy. Wnętrze i silnik nagrzewają się, że tak powiem, nienajszybciej...
Pozdrawiam
Marcin
Ponieważ zrobiło się chłodniej, zabrałem się za sprawdzenie podgrzewacza. Na szybko doszedłem do wniosku, że:
Między masą a elektrodami świec nurkowych nie pojawia się 12V, a rozumiem, że przy tych temperaturach powinno być. Jakie warunki muszą być spełnione, żeby podgrzewacz wystartował? Próbowałem z różnymi ustawieniami climatronica, temperatura/odmrażanie szyby, klima on/off, żadnych zmian nie zauważyłem, wskaźnik dwubiegunowy pokazywał "przejście" między masą a górną elektrodą świecy przy każdych ustawieniach. Bezpiecznik 70A sprawny. Za grzanie odpowiada jeszcze przekaźnik 3 (u mnie czerwony kolor, kwadratowy) i bodajże 8 (czarny, mniejszy, prostokątny, po podmianie z przekaźnikiem obok bez zmian). Co jeszcze może powodować brak napięcia na świecach? Czerwony przekaźnik wygląda z zewnątrz nieźle, nie zdejmowałem jeszcze obudowy. Wnętrze i silnik nagrzewają się, że tak powiem, nienajszybciej...
Pozdrawiam
Marcin