Czy wewnątrz SC II ph I 1.9 dci z systemem hand free znajdę plus, który pojawia się tylko i wyłącznie gdy uruchomię silnik a zanika natychmiast po jego wyłączeniu?
Czy pozostaje prowadzenie takiego plusa z komory silnika?
Plus po uruchomieniu silnika.
op
Witam,
Czy wewnątrz SC II ph I 1.9 dci z systemem hand free znajdę plus, który pojawia się tylko i wyłącznie gdy uruchomię silnik a zanika natychmiast po jego wyłączeniu? Czy pozostaje prowadzenie takiego plusa z komory silnika?
op
(29-03-2017, 07:51)A2-eR11 napisał(a): Tez pomysalem o plusie z zapalniczki, ale ona ma plus po zapłonie, a koledze chodzi o plus tylko i wylacznie po uruchomieniu silnika. Wiec cos innego. Zapewne taki sygnal bedzie w kabinie gdzies przy UCH.. ale nie wiem ktory to bylby przewod. Dokładnie, chodzi mi o + pojawiający się tylko i wyłącznie na uruchomionym silniku. + w zapalniczce pojawia się również po wciśnięciu przycisku start/stop nawet gdy nie uruchomimy silnika. (29-03-2017, 07:22)mojzesz92 napisał(a): Gniazdko zapalniczki?Niestety to nie taki +. Konkretnie tylko i wyłącznie po uruchomieniu silnika a nie po każdorazowym włączeniu przycisku start/stop. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-03-2017, 08:09 przez haszczurur.) (29-03-2017, 07:01)haszczurur napisał(a): Witam,Myślę, że najlepszej odpowiedzi udzieli kolega cinas Ponieważ jest na forum nieregularnie, najlepiej chyba PW (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-03-2017, 08:26 przez funkoval.)
Przejrzałem rozpiskę kostek UCH i UPC i nie znalazłem tam plusa po odpaleniu silnika.Jest kilka sterowań po odpaleniu ale masą np.przekaźnik grzałki elektrycznej ogrzewania.Ale to tez Ciebie nie urządza bo jak silnik się nagrzeje to sterowanie zaniknie.A informacje o odpalonym silniku do poszczególnych modułów przesyłane są za pomocą linii CAN.Jak się mylę to proszę o poprawienie.Też potrzebowałem takiego zasilania to zastosowałem dodatkowy przekaźnik który zwiera styki po przekroczeniu 13,5 V.Taki aut.włącz.świat.dziennych.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-03-2017, 20:47 przez adamos111.)
Trzeba by dobudować (dość prosty zresztą) układ załączający np. przekaźnik w momencie, gdy napięcie np. na klemie akumulatora jest wyższe od napięcia wzorcowego (np. 13V).
Druga możliwość to wziąć sygnał sterujący z obwodu wzbudzenia alternatora. Bo nie wiem, czy wykorzystanie obwodu kontrolki ładowania nie zaburzy pracy elektroniki jako całości.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
op
(29-03-2017, 20:15)kszyba napisał(a): A może sygnał z klapy gaszenia? Do przycisku start/stop od Laguny II, Espace IV. Ma to działać na takiej zasadzie jak w tych samochodach to znaczy po otwarciu samochodu przycisk świeci się na czerwono a po uruchomieniu silnika gaśnie czerwona dioda i zapala się zielona. Po wyłączeniu silnika gaśnie zielona i świeci się czerwona. Widziałem takie patenty tylko nie wiem skąd biora właśnie ten + do zielonej diody. Ja mam założony taki przycisk tylko jest podłączony jeden plus i cały czas świeci na czerwono. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości