Słuchajcie, nie wiem, czy to pomoże, ale prawidłowo wygląda to tak:
- Auto zamknięte,
- podchodzisz, chwytasz za klamkę (jeśli masz HF) lub wciskasz przycisk w karcie (kłódka otwarta), zamki się odryglowują i w tym samym momencie następuje poziomowanie reflektorów xenon (światła są wyłączone) słychać charakterystyczny dźwięk,
- otwierasz drzwi, wchodzisz do auta, zamykasz drzwi, odpalasz, włączasz lampy i następuje kolejne poziomowanie reflektorów xenon.
Nie chcę się tu mądrzyć, ale jak dla mnie to pierwsze pozycjonowanie przy odryglowywaniu zamków to jest jakieś pozycjonowanie zerowe bez obciążenia auta osobami, a następnie po włączeniu lamp następuje pozycjonowanie po obciążeniu, to właściwe, tyle, że przecież może ktoś wsiąść jeszcze do auta po tym jak już włączyliśmy lampy. Nie wiem, dlaczego tak jest i do czego komputerowi to pierwsze pozycjonowanie, może to zwykły check systemu...
- Auto zamknięte,
- podchodzisz, chwytasz za klamkę (jeśli masz HF) lub wciskasz przycisk w karcie (kłódka otwarta), zamki się odryglowują i w tym samym momencie następuje poziomowanie reflektorów xenon (światła są wyłączone) słychać charakterystyczny dźwięk,
- otwierasz drzwi, wchodzisz do auta, zamykasz drzwi, odpalasz, włączasz lampy i następuje kolejne poziomowanie reflektorów xenon.
Nie chcę się tu mądrzyć, ale jak dla mnie to pierwsze pozycjonowanie przy odryglowywaniu zamków to jest jakieś pozycjonowanie zerowe bez obciążenia auta osobami, a następnie po włączeniu lamp następuje pozycjonowanie po obciążeniu, to właściwe, tyle, że przecież może ktoś wsiąść jeszcze do auta po tym jak już włączyliśmy lampy. Nie wiem, dlaczego tak jest i do czego komputerowi to pierwsze pozycjonowanie, może to zwykły check systemu...
Scenic II Ph I 2006 2.0 16V automat