Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Pęknięta rura turbo


Hudzio94
Zarejestrowani

op Rura pękła na mocowaniu(czerwone kółko), widać, że już raz była klejona.
Możliwe żeby olej z niej chlapał na pokrywę (żółte kółko) czy tam też jest wyciek?

Wiem, że w tej rurze powinno być sucho ale zawsze coś się poci. I o ile wiem, nieszczelność powoduje, że olej do układu leci przez odmę. Jeżeli jest inaczej proszę o taką informację.

https://drive.google.com/file/d/1r8Cxfv6...p=drivesdk

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-04-2024, 21:32 przez Hudzio94.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Standardowe uszkodzenie w 1.6 dci
Rura do wymiany ciesz sie ze bez czujnika bo zamkniesz sie w 500pln za rure
Wymiana =demontaz calego przodu

Wysłane z mojego SM-A546B przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Hudzio94
Zarejestrowani

op
(28-04-2024, 21:59)pio555 napisał(a): Standardowe uszkodzenie w 1.6 dci
Rura do wymiany ciesz sie ze bez czujnika bo zamkniesz sie w 500pln za rure
Wymiana =demontaz calego przodu

Wysłane z mojego SM-A546B przy użyciu Tapatalka

Co konkretnie trzeba ściągnąć, a może jest gdzieś gotowy manual?

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Caly przód bo na dole jest mocowanie przy IC

Wysłane z mojego SM-A546B przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Darek74
Zarejestrowani

Nie cały przód a wystarczy odkręcić zderzak od góry i go odchylić, trochę ciasno ale da się spokojnie zabezpieczenie odpiąć. Trochę kłopotu z wyjęciem starej rury, a założenie nowej już jest ok. Wiem bo wczoraj w swojej GS III 1,6 dCi wymieniałem i całość pod blokiem zajęła mi 30 min.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości