op
Witam serdecznie, chodzi o pasek osprzętu scenic 2 2.0 16v benzyna ,klimatronik, a mianowicie, mechanik wymienił mi pasek , który miał sześć rowków, bo tyle mają wszystkie koła, na piecio rowkowy, i założył dając wolny rowek od strony koła, wydaję mi się że chyba wolny rowek powinien być od silnika, bardzo proszę o poradę, z góry dziękuję No
Pasek osprzętu SC 2. 2.0 16v benzyna
Pasek 5PK na kole 6PK w Renault idzie po zewnętrznej stornie. Czyli rowek od strony silnika musi być wolny.
![]() Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły. (16-07-2024, 19:12)wasyl0576@wp.pl napisał(a): mechanik wymienił mi pasek , który miał sześć rowków, bo tyle mają wszystkie koła, na piecio rowkowyA dlaczego nie założył właściwego (6PK) po co komplikować proste czynności... (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-07-2024, 17:18 przez marecky.)
Bo silnikach benzynowych Renault stosuje się paski 5pk i zostawia rowek od strony silnika wolny. Czytałem kiedyś taką informację serwisową z CONTI
Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka https://www.scenic-forum.pl/Watek-Scenic...pk-czy-6pk Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-07-2024, 17:25 przez kotleto.) (18-07-2024, 17:17)marecky napisał(a): Bo silnikach benzynowych Renault stosuje się paski 5pk i zostawia rowek od strony silnika wolnyStosował kiedyś jak koła nie były jednakowe. Miałem kiedyś Thalię która miała koła 6pk a klima 5pk, tak było od nowości bo auto miałem od początku, potem każdy następny benzyniak (Clio 2/ph2 pasek 6pk, Clio 3/ph2 pasek 7pk) miały normalnie wszystkie koła jednakowe i paski pokrywające całą szerokość kół W Scenicu z F4R montuje się pasek 6pk (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-07-2024, 17:32 przez milejow.)
Coś takiego też kiedyś czytałem z CONTI
![]() Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości