op
Panowie.
Jest dramat.
Grand scenic 2. Jakis 1,5 roku dorabiane były 2 karty (najtańsza opcja: tylko funkcja immo + centralny) na skutek zgubienia 2 oryginalnych z HF. W "nowych" nieoryginalnych nie dorobiono grota do zamka. Jakiś miesiąc temu jedna karta przestała działać. Dzisiaj przestała działać druga. Awaryjnie otwarłem klapę silnika i podmieniłem akumulator na świeżo naładowany - bez rezultatu.
Jedyne co przychodzi mi do głowy to to, że karta wyzionęła ducha bo już wizualnie widać, że jest słabej jakości.
Czy udając się do "specjalisty" ten sklonuje mi kartę? Czy to jest możliwe i czy ma sens jeżeli to ona dopowiada za tą sytuacje?
Rozważam także demontaż modułu UCH i wysyłkę do kolegi z forum, celem dopisania nowej karty z HF. Jednak jak dostać się do środka? Jedyne co przychodzi mi do głowy to metoda na "włam" - czyli przez uszczelkę wepchnąć drut i spróbować chwycić klamkę. Pytanie czy w scenicu 2 otworzę drzwi od środka przy aucie zamkniętym z pilota?
Jest dramat.
Grand scenic 2. Jakis 1,5 roku dorabiane były 2 karty (najtańsza opcja: tylko funkcja immo + centralny) na skutek zgubienia 2 oryginalnych z HF. W "nowych" nieoryginalnych nie dorobiono grota do zamka. Jakiś miesiąc temu jedna karta przestała działać. Dzisiaj przestała działać druga. Awaryjnie otwarłem klapę silnika i podmieniłem akumulator na świeżo naładowany - bez rezultatu.
Jedyne co przychodzi mi do głowy to to, że karta wyzionęła ducha bo już wizualnie widać, że jest słabej jakości.
Czy udając się do "specjalisty" ten sklonuje mi kartę? Czy to jest możliwe i czy ma sens jeżeli to ona dopowiada za tą sytuacje?
Rozważam także demontaż modułu UCH i wysyłkę do kolegi z forum, celem dopisania nowej karty z HF. Jednak jak dostać się do środka? Jedyne co przychodzi mi do głowy to metoda na "włam" - czyli przez uszczelkę wepchnąć drut i spróbować chwycić klamkę. Pytanie czy w scenicu 2 otworzę drzwi od środka przy aucie zamkniętym z pilota?