Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Ogromne ubytki oleju 1.5 dci 82km Scenic II ph I 2004 r.


scrabi
Zarejestrowani

Daj znać gdzie będziesz robił turbo w Lublinie. Jak coś to popytam swojego mechanika gdzie i dokogo zawodu swoje turba do regeneracji

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
Dawid89
Zarejestrowani

op dzięki, wstępnie mam mechanika ogarniętego na pon po odbiór auta lawetą

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Spoko ok.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
Dawid89
Zarejestrowani

op Wczoraj dostałem diagnozę. Źle zregenerowane turbo a właściwie tylko wypiaskowane. Przy montażu brak niektórych uszczelniaczy brak oczyszczenia układu olejowej niektóre śruby zaspawane. Turbina wytarła obudowę olej poszedł w układ spalania i do intercoolera dalsza jazda mogła doprowadzic do rozbiegania silnika lub samozapłonu. W tej chwili nie nadaje się już do niczego ta turbina. Wiec miałem sporo szczęśca w nieszczęściu. Teraz będę staral sie o pokrycie kosztow naprawy przez serwis który regenerował i montował turbo.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Dawid89 za ten post post:
  • TomaszB
Highwayman1990
Zarejestrowani

Jprd... Weź tu daj turbo do regeneracji. Można wiedzieć ku przestrodze gdzie i za ile regenerowałeś?

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Highwayman1990 za ten post post:
  • scrabi
pio555
Junior Administratorzy

Pewnie za 600 PLN
Pełno takich regeneracji

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Dawid89
Zarejestrowani

op Jakby coś to na priv napisze gdzie to było spier. Nie chce rzucać mięsa na forum. Regeneracja i montaż kosztowała 1350 zł samochód był 2 tyg u tego mechanika

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Właściwa procedura przy turbo powinna zawierać
-turbo wymiana lub regeneracja
-wymiana odmy i zaworu odmy
-wymiana oleju
-czyszczenie dolotu wraz z IC
Zawór +odma+olej to ok 400
Turbina ok 1000
+ Reszta robocizna
Polecam zawsze robić tam gdzie regenerują turbo bo wtedy najłatwiej wyegzekwować gwarancję i uniknąć takich historii jak kolega wyżej

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Dawid89
Zarejestrowani

op No właśnie najgorzej ze turbina była wysłana do firmy która regeneracja turbin się zajmuje. Mam nazwę na dokumencie naprawy ale tez na razie nie chce podawać. Faktem jest ze papierów na gwarancje turbo co było robione przy turbo nie dostałem i byłem głupi ze się nie upominałem o nie. 

A serwis który wysyłał, montował itd to nie był jakiś pan X który ma warsztat w swoim garażu przy domu tylko wydawało by się poważny serwis samochodowy w Warszawie.

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

Dlatego ja nie robie, bo nie ważne czy zapłacisz 600 czy 1600 i tak mogą spier... Tyle już słyszałem o tego typu akcjach, że strach. Wymieniłem odme i zawór, ubytki oleju znikome, a że turbo gwiżdże, wydech ćmi, to jest właśnie dCi

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości