ko-ma
9,715
28
1699
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 16-03-2016, 18:39
(16-03-2016, 14:24)Kedarsz napisał(a): czy słaby aku może być powodem tego problematycznego odpalania Może.
A wynik odczytu - dla mnie wątpliwy.
Obie cewki padły na raz?
Podstaw inny akumulator, skasuj błędy , przejedź się - i wszystko będzie wiadome.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4 120 KM
•
Kedarsz
20
0
0
1
SC II ph II
2007
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Opole
Kedarsz
Zarejestrowani
— 16-03-2016, 19:15
op
(16-03-2016, 18:39)ko-ma napisał(a): (16-03-2016, 14:24)Kedarsz napisał(a): czy słaby aku może być powodem tego problematycznego odpalania Może.
A wynik odczytu - dla mnie wątpliwy.
Obie cewki padły na raz?
Podstaw inny akumulator, skasuj błędy , przejedź się - i wszystko będzie wiadome.
Ok.
•
Kedarsz
20
0
0
1
SC II ph II
2007
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Opole
Kedarsz
Zarejestrowani
— 24-03-2016, 18:42
op
Jestem po zakupie nowego aku. I wychodzi na to, że to jednak nie wina aku. Scenic, sporadycznie, ale ma problem z odpalaniem. I praktycznie nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny silnik. Przy kręceniu (kiedy nie chce zapalić), delikatne dodanie gazu zapala silnik. Bez gazu nie zapali - tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki paliwa. Wydaje się, że dodanie gazu jest takim "dostarczeniem niezbędnej kropli paliwa" do odpalenia silnika. To moje takie niefachowe podejście do tematu. Czy to jednak te cewki czy czujnik?
•
Kedarsz
20
0
0
1
SC II ph II
2007
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Opole
Kedarsz
Zarejestrowani
— 29-03-2016, 19:38
op
W związku z migracją Forum z serwera na serwer to uciekł mój ostatni wpis. Powtórzę co się wydarzyło. Otóż, przed świętami, na zimny silnik próbowałem odpalić. Włączyłem Start i silnik zaczął kręcić bez zapalenia, po chwili wcisnąłem Stop, silnik przestał kręcić. Za drugim i trzecim razem było podobnie. Przy czwartym zapalaniu dodałem gazu i nic, silnik nie załapał (do tej pory z gazem zawsze zapalał). Za piątym razem odpalił, przy dodaniu gazu, ale z rury poszedł siwy dym z zapachem spalonego oleju. W następne dni to już, jak wystąpił problem z odpalaniem, dodanie gazu pomagało. Sprawdziłem poziom oleju i jest 4 na 6 kwadracików. Komputer niby mówi, że jest poziom OK. Aku nowy, brak błędów. Czy komuś coś przychodzi do głowy?
•
adi84
7,416
18
3240
7,656
SC I ph II
2000
1.4 i 16V 95KM, 1999-2001
Ręczno
adi84
Zarejestrowani
— 07-04-2016, 16:14
Podpinałeś pod jakiegoś kompa po resecie?
•
Kedarsz
20
0
0
1
SC II ph II
2007
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Opole
Kedarsz
Zarejestrowani
— 07-04-2016, 16:30
op
(07-04-2016, 16:14)adi84 napisał(a): Podpinałeś pod jakiegoś kompa po resecie?
Tak, podpinałem. Bez błędów. Byłem u znajomego co zajmuje się mechaniką to bez zastanowienia powiedział, że przepustnica do przeczyszczenia.
•
Kedarsz
20
0
0
1
SC II ph II
2007
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Opole
Kedarsz
Zarejestrowani
— 15-10-2016, 09:34
op
Problem rozwiązany. Zabrudzona przepustnica.
•
|