miszaa
15
0
0
0
INNY
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Wrocław
miszaa
Zarejestrowani
— 18-09-2018, 10:56
op
Witajcie,
Czytałem, że od pewnego momentu Renault montowało benzynowe silniki Nissana, które nie mają hydraulicznej regulacji luzu zaworowego i słabo nadają się do LPG...
Czy ktoś może napisać od którego roku?
Po czym to rozpoznać?
Jakie to były pojemności?
_______________________
pozdrawiam serdecznie
miszaa
•
pio555
31,312
125
11116
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 18-09-2018, 11:24
Silniki tce
To że nie nadają się do gazu to głupota bo działają na LPG bez problemu....tylko trzeba zawory regulować
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
sportway
1,627
331
120
INNY
2018
INNY
Był SportWay 1.8
Dla większych przebiegów płytki są nawet lepsze od hydrauliki, która potrafi "klepać" i dużo większe koszty naprawy niż regulacja.
•
Patrys4891
7,979
17
2405
707
INNY
1999
INNY
Warszawa
Patrys4891
Junior Administratorzy
— 18-09-2018, 12:10
W silniku D4F regulacja luzów zaworowych tez była ręczna, tylko za pomocą śrub a nie płytek i był produkcji Renault.
•
gelo520
9
0
1
3
SC III ph I
2010
2.0 16v 140KM, 2009-2011
Przasnysz
gelo520
Zarejestrowani
— 18-09-2018, 12:57
Bodajże od 2009 silnik 2.0 benzyna ze skrzynią cvt są nissanowskie
•
Michał Spiechowicz
107
0
5
5
SC II ph II
2008
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Zabrze
Nie tylko tce (i też nie wszystkie) i 2.0, bo w niektórych modelach 1.6 k4m było zastępowane przez japońskie hr16de (w różnych modelach w różnych latach, poznać można po rozrządzie - łańcuch nissan, pasek renault). Gazować się da, tylko bardziej uważać trzebt i liczyć się z większymi kosztami. W takim M4R (2 litrowy następca świetnego F4R), do regulacji luzów trzeba rozpinać łańcuch i wyciągać walki
•
pio555
31,312
125
11116
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 18-09-2018, 21:47
(18-09-2018, 21:37)Michał Spiechowicz napisał(a): hr16de tem motor był tylko w Nissanach
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Michał Spiechowicz
107
0
5
5
SC II ph II
2008
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Zabrze
Po którymś lifcie montowali go we Fluence jako H4M ;) tak samo w Scenicu III
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-09-2018, 21:57 przez Michał Spiechowicz.)
•
Grzegorz Łubieński
1,899
8
292
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
Były we Fluence jako 1,6 sce, były też w Daciach. Regulację płytkami posiada większość japońskich silnikow, taki ich skośnooki patent. Do gazu nadają się bez problemu, choć piszą że na LPG trzeba częściej sprawdzać luz zaworowy
•
paker228
3,120
32
3226
4,523
INNY
2003
INNY
Zamość
paker228
Zarejestrowani
— 19-09-2018, 05:03
Czyli w zwykłym renaultowskim 2.0t się w ogóle reguluje luzy jak są powiedzmy na hydropopychaczach?
•
|