op
Witam koledzy ! Pacjent to scenic III 16dci 130km. Podczas jazdy zapalił się komunikat : skontroluj układ wtryskowy i na chwilę zapalił się pomarańczowy kluczyk, trwało to może kilkanaście sekund po czym kluczyk jak i komunikat zgasł. Po przejechaniu kilku kilometrów znów zaświecił się pomarańczowy kluczyk i komunikat skontroluj układ wtryskowy ale
Do tego doszedł komunikat skontroluj układ wydechowy. Biorąc pod uwagę że już nie raz taki błąd miałem a był od spowodowany przytartą przepustnica wydechu to bardzo się nie przejąłem
Tematem bo pomyślałem że przeczyszczę przepustnicę i będzie ok. Wjechałem na kanał i ku mojemu zdziwieniu przepustnica nie była zatarta , ładnie pracuje, niby wszystko ok a błąd jest dalej , do tego nie działa tempomat. Zaowazylem również że przy gaszącemu silnika jest takie dziwne telepiecie jakby silnik miał wybite poduchy takmpotrafi nim szarpnąć i później slychac chwilkę takie terkotanie z pod maski. Posiadam interfejs diagnostyczny maxi ecu podłączyłem i pokazał mi dwa błędy:
1. Obwód klapy powietrza wlotowego , usterka obwodu
2. Sterowanie położeniem przepustnicy powietrza wlotowego
Oczywiście błędy da się skasować ale po ponownym odpaleniu auta po chwili znów się zapalają.
Czy ktoś z was spotkał się z podobnym problemem ? Co to może być ?
Do tego doszedł komunikat skontroluj układ wydechowy. Biorąc pod uwagę że już nie raz taki błąd miałem a był od spowodowany przytartą przepustnica wydechu to bardzo się nie przejąłem
Tematem bo pomyślałem że przeczyszczę przepustnicę i będzie ok. Wjechałem na kanał i ku mojemu zdziwieniu przepustnica nie była zatarta , ładnie pracuje, niby wszystko ok a błąd jest dalej , do tego nie działa tempomat. Zaowazylem również że przy gaszącemu silnika jest takie dziwne telepiecie jakby silnik miał wybite poduchy takmpotrafi nim szarpnąć i później slychac chwilkę takie terkotanie z pod maski. Posiadam interfejs diagnostyczny maxi ecu podłączyłem i pokazał mi dwa błędy:
1. Obwód klapy powietrza wlotowego , usterka obwodu
2. Sterowanie położeniem przepustnicy powietrza wlotowego
Oczywiście błędy da się skasować ale po ponownym odpaleniu auta po chwili znów się zapalają.
Czy ktoś z was spotkał się z podobnym problemem ? Co to może być ?