Objawy uszkodzonej, zużytej przekładni kierowniczej.
Sytuację po wymianie zarówno w Scenicu jak i potem w Megane określę tak:
Listwa zębata nadal ma jakiś tam luz pionowy, jednak dużo mniejszy. Nie stoi na dębowo. Zastosowane w tulei oringi w pewnym sensie kasują luz, działają jak pewnego rodzaju sprężyna kasująca luz. Myślę że bez oringów nawet najmniejsze luzy są słyszalne.Guma je ściska i wycisza. Także nie zakładać mi tu tulejek bez gumy W obydwu oryginalnych maglownicach TRW miałem białe tulejki bez oringów. Jakoś nieszczególnie zużyte na oko a jednak stukały i prawe koło po podlewarowaniu miało z pół centymetra luzu.
Podepnę się do tematu, zanim pojadę do mechanika. U mnie nie ma stukania, za to przy skręcie w lewo przy prędkości np. 80km/h kierownica nie chce sam wracać do jazdy na wprost, tylko zostaje w tej pozycji (trochę jakby auto było w poślizgu). Wymieniłem opony i amortyzatory (były już mocno zużyte), ale to nie pomogło. Pytanie, czy to może być kwestia maglownicy? Przebieg 170k km.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-02-2021, 20:58 przez arecki_sz.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości