op
Pytanie do znawców tematu, i do tych co wymieniali przekładnię kierowniczą.
Otóż ostatnio robiłem przegląd na SKP i niby wszystko oki.
Wczoraj byłem u mechaniorów wyszarpali mi cały samochód i też nie widzą żadnych luzów itp w zawieszeniu.
A pytanie moje jest następujące.
Przejeżdżając po delikatnych nierównościach poprzecznych czuję na kierownicy uderzenia, i dziwne stuki takie bardziej metaliczne.
na dużych dołkach tego objawu niema .
Wczorajsi mechanicy zasugerowali luz na listwie w przekładni , maglownicy.
Poniekąd i ja sie sam domyślałem że magiel kończy już swój żywot, tym bardziej że jest to drugi już w tym aucie wymieniony na używkę( za kadencji poprzedniego właściciela).
Co sądzicie czy to faktycznie Przekładnia do wymiany?
Oczywiscie żadna regeneracja nie wchodzi w grę bo jak wiadomo cena nowej nie jest wygórowana.
Otóż ostatnio robiłem przegląd na SKP i niby wszystko oki.
Wczoraj byłem u mechaniorów wyszarpali mi cały samochód i też nie widzą żadnych luzów itp w zawieszeniu.
A pytanie moje jest następujące.
Przejeżdżając po delikatnych nierównościach poprzecznych czuję na kierownicy uderzenia, i dziwne stuki takie bardziej metaliczne.
na dużych dołkach tego objawu niema .
Wczorajsi mechanicy zasugerowali luz na listwie w przekładni , maglownicy.
Poniekąd i ja sie sam domyślałem że magiel kończy już swój żywot, tym bardziej że jest to drugi już w tym aucie wymieniony na używkę( za kadencji poprzedniego właściciela).
Co sądzicie czy to faktycznie Przekładnia do wymiany?
Oczywiscie żadna regeneracja nie wchodzi w grę bo jak wiadomo cena nowej nie jest wygórowana.