(26-06-2017, 18:58)Gandzia napisał(a): (10-05-2016, 09:13)brytanpl napisał(a): Oktawiusz,
jak już przerobisz cały temat z wymiana to prosimy o ładne podsumowanie z wyszczególnieniem jakie części i osprzęt musiałeś dokupić / wymienić przy przekładce na 130KM, czy to sam słupek itd. Będzie dla potomnych
Ponawiam prośbę o odpowiedź co i jak na temat tej wymiany, u mnie zapewne już niedługo też będzie potrzebna..... a nie ukrywam że chętnie założę 130KM
Jak chcesz to mam gościa, handluje silnikami do SC II, M II głównie 130KM. Jak on montuje to przedłuża gwarancję.
Żeby zamontować 130KM musisz kupić inny separator odmy, są dostępne bez problemu.
W komplecie ze słupkiem zazwyczaj jest vacum pompa gdyż ta w przypadku 130KM jest inna (trochę masywniejsza) a reszta pasuje.
W 130KM jest inna pompa oleju, miska olejowa ale to wchodzi w skład słupka.
Wtryski, pompa wysokiego ciśnienia, turbina i sterowniki twoje. Rozrząd taki jak w 120KM, sprzęgło, skrzynia to samo, poduszki silnika takie same, zawór odmy również.