OGÓLNE Światła dzienne LED czy moduł świateł DRL
(06-03-2018, 14:04)Markus napisał(a): Jechałem ostatnio przed Traficiem z takimi żarówkami. Ani to świeci ani wygląda. Zależy jakie gościu miał założone ? W sprzedaży są różne te żarówki o różnej liczbie diod . Ja mam takie jak te z podanego linka http://allegro.pl/2w1-swiatla-dzienne-i-...bb3047e5db Jeżdżę już tak prawie dwa lata i nikt mnie się nie czepia . Mam Scenica I PH II po lifcie . W nim kierunki są dość spore . (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-03-2018, 10:09 przez bodo.)
Na wszystko te 20% ? Bo skonczyly sie zarniki w xenonach
Wysłane z mojego BND-L21 przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
Wczoraj kupiłem do Renault Thalii światła do jazdy dziennej M-Tech 901 HP. Z "modułu sterującego" wychodzą dwie "wiązki" przewodów. W jednej są dwa kable: czerwony (plus "po zapłonie/stacyjce") oraz czarny (masa). A w drugiej też są dwa kable: biały (podłączany do plusa od świateł postojowych) oraz żółty (którego przeznaczenia nie znam). Zgodnie z praktyką oraz załączoną instrukcją, należy podłączyć tylko te trzy w/w przewody (tj. czerwony, czarny i biały). Nie wiem do czego służy ten żółty kabel i ew. gdzie należy go podłączyć? Jest on w "wiązce" z białym kablem, więc jedyna możliwość, to chyba "gdzieś" do wiązki przewodów dochodzących do reflektora. Może ktoś zakładał takie światła DRL i jest w stanie mi pomóc.
![]() ![]() ![]()
Renault Thalia 1,5 dCi 65 KM
(17-04-2018, 11:58)Bogdan61 napisał(a): Wczoraj kupiłem do Renault Thalii światła do jazdy dziennej M-Tech 901 HP. Z "modułu sterującego" wychodzą dwie "wiązki" przewodów. W jednej są dwa kable: czerwony (plus "po zapłonie/stacyjce") oraz czarny (masa). A w drugiej też są dwa kable: biały (podłączany do plusa od świateł postojowych) oraz żółty (którego przeznaczenia nie znam). Zgodnie z praktyką oraz załączoną instrukcją, należy podłączyć tylko te trzy w/w przewody (tj. czerwony, czarny i biały). Nie wiem do czego służy ten żółty kabel i ew. gdzie należy go podłączyć? Jest on w "wiązce" z białym kablem, więc jedyna możliwość, to chyba "gdzieś" do wiązki przewodów dochodzących do reflektora. Może ktoś zakładał takie światła DRL i jest w stanie mi pomóc. Kolego mam podobny zestaw,u mnie podłączenie białego przewodu do +12v powoduje przyciemnienie DRL o 30% natomiast podanie +12v na żółty wygasza je całkowicie i pewnie jest tak i u ciebie, dla pewności zrób test na akumulatorze.
Dzajson dzięki za informacje, faktycznie tak jest.
W tych światłach jest opcja (czyli dwa przewody, żółty i biały) do podłączenia jednego z nich do plusa od świateł postojowych. Jak się podłączy kabel żółty, to po włączeniu świateł postojowych / mijania - światła DRL się wyłączają, a jak się podłączy biały kabel, to z chwilą włączenia świateł postojowych / mijania - światła do jazdy dziennej przygasają (świecą ze zmniejszoną mocą). Pozostałe kable, to wiadomo, czerwony do plusa "po stacyjce", a czarny do masy.
Renault Thalia 1,5 dCi 65 KM
z tego co pamiętam to żółty u mnie podłączałem do zasilania żarówki postojowej i ten żółty odłączał zasilanie od DRL w momencie załączenia już postojówek. Chociaż stosowanie kolorystyki kabli u różnych producentów jest różne, ale zasada działania jest taka sama.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości