Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

OGÓLNE SC II PH I 1.5 DCI Spuszcznie paliwa ze zbiornika


Lepus
Zarejestrowani

Odepnij przewód na filtrze paliwa, ten co idzie do pompy, podłącz kawałek węża i coś do zlewania a do wlotu paliwa do zbiornika podepnij kompresor, uszczelnij kawałkiem szmaty. W ten sposób paliwo przejdzie przez filtr, a jak nie chcesz przez filtr, to odepnij przy filtrze przewód co idzie od ręcznej pompki (to co idzie od zbiornika) i jak wyżej. Sposób szybki i mało kłopotliwy. Nie wiem jak w 1,5 DCI ale w 1,9 tak bym zrobił.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-03-2017, 12:32 przez Lepus.)

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Jeśli masz robić płukankę, to odpal go na czystym płynie do mycia wtrysków LiquyMolly (no, może rozcieńczony 1:1).
Płyn drogawy, ok. 50 zł, ale sprawdzony w bojach. Tak robią moi lokalni handlarze dostawczaków Renault/Opel.

(29-03-2017, 12:31)Lepus napisał(a): Odepnij przewód na filtrze paliwa, ten co idzie do pompy, podłącz kawałek węża i coś do zlewania a do wlotu paliwa do zbiornika podepnij kompresor
Sprawdzone w praktyce - nie da się. To nie 126p
Poza tym biznes nieco ryzykowny ze względu na poddawanie ciśnieniu elementów nie przewidzianych do pracy pod ciśnieniem.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-03-2017, 12:43 przez ko-ma.)

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
Lepus
Zarejestrowani

(29-03-2017, 12:43)ko-ma napisał(a): Sprawdzone w praktyce - nie da się. To nie 126p
Poza tym biznes nieco ryzykowny ze względu na poddawanie ciśnieniu elementów nie przewidzianych do pracy pod ciśnieniem.
Eeee Biggrin przecież od puszki filtra możesz odpiąć przewód. Ja nie mówię, żeby tam pchać kilka atmosfer, wystarcza lekkie ciśnienie, tak odpowietrzałem po wymianie filtra, bo ta ręczna gruszka to jakiś żart, nie dość, że w mało dostępnym miejscu to i trzeba się ponaciskać aż ręka boli Biggrin

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(29-03-2017, 13:05)Lepus napisał(a): ręczna gruszka to jakiś żart
Ręczna gruszka to bardzo dobry pomysł - jak się nie ma innego rowziązania pod ręką.
60 wypompowałem w niecałą godzinę, wliczając w to dorabianie przewodu i manewrowanie bańkami z paliwem.
Dostępność : przecoeż da się ją wypiąć z uchwytu i wyciągnąć na wierzch - a wtedy jest już dostępna.
A trening siłowy zawsze wskazany Biggrin
Pokaż mi lepszy sposób na parkingu, bez sprężarki, warsztatu, narzędzi i części. Biggrin

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości