Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

OGÓLNE Brak prądu


scrabi
Zarejestrowani

Brawo za diagnozę.

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
Mr. Hyde
Zarejestrowani

op
(23-09-2016, 21:22)Highwayman1990 napisał(a): Cieszę się, że się przydałem. Bezpieczniej będzie jeśli kupisz dwa, bo sytuacja może się powtórzyć, w każdym momencie. Jeśli tak będzie, faktycznie warto było by przyjrzeć się rozrusznikowi, ponieważ generuje on największe obciążenia podczas rozruchu, doprowadzając do przepalania CAL2 jeśli sam jest niesprawny. Jego regeneracja to koszt około 350 zł.

Dzięki Tobie nie koczowaliśmy w garażu;). Na szczęście po tym zabiegu ręczny puścił i udało się wepchnąć auto do garażu;)
Nie wiem czy to może mieć jakiś związek ale chwilę wcześniej padło sprzęgło lub pompa... Jakaś kumulacja wczoraj była;/
W przyszłym tyg auto trzeba jakoś odholować do mechanika:/.

Swoją drogą ciekawe czemu nie zadziała ta linka do awaryjnego zwolnienia ręcznego...

Odpowiedz
graju
Zarejestrowani

Niedawno miałem to samo, a mianowicie padł mi wysprzęglik hydrauliczny. Sprawdź czy nie masz wycieku płynu hamulcowego pod autem, jeśli masz to jest odpowiedź co padło. Przy tym pedał sprzęgła powinien wpaść w podłogę i już nie wrócić. A ten duży bezpiecznik u mnie się przepalił dlatego że auto było na biegu a pedał sprzęgła w podłodze z racji awarii wysprzęglika a ja próbowałem odpalić silnik i wtedy wszystko zgasło (chyba jakieś zabezpieczenie aby nie zepsuć czegoś jeszcze). Żeby auto mogło zostać wciągnięte na lawetę "zwatowałem " ten bezpiecznik w celu uruchomienia silnika dla uwolnienia hamulca ręcznego i blokady kierownicy. Na ten czas nic z instalacją się nie stanie.

Scenic III ph II 2014r. 1.6 dci 130 KM 116 tys.km. Był Scenic II ph II 2006r. 1.9 dci 174 KM 360 tys.
Aktualnie Kia Ceed SW 1,4 T-GDI 140KM 7DCT 21 000 km.
Odpowiedz
Mr. Hyde
Zarejestrowani

op
(26-09-2016, 19:18)graju napisał(a): Niedawno miałem to samo, a mianowicie padł mi wysprzęglik hydrauliczny. Sprawdź czy nie masz wycieku płynu hamulcowego pod autem, jeśli masz to jest odpowiedź co padło. Przy tym pedał sprzęgła powinien wpaść w podłogę i już nie wrócić. A ten duży bezpiecznik u mnie się przepalił dlatego że auto było na biegu a pedał sprzęgła w podłodze z racji awarii wysprzęglika a ja próbowałem odpalić silnik i wtedy wszystko zgasło (chyba jakieś zabezpieczenie aby nie zepsuć czegoś jeszcze). Żeby auto mogło zostać wciągnięte na lawetę "zwatowałem " ten bezpiecznik w celu uruchomienia silnika dla uwolnienia hamulca ręcznego i blokady kierownicy. Na ten czas nic z instalacją się nie stanie.
Sytuacja identyczna, wysprzęglik na pewno, pytanie czy coś więcej będzie do wymiany.

A tak z ciekawości to jak ten wysprzęglik jest zlokalizowany?? Jest łatwy dostęp do niego?? W GS 2,0 PB 136KM?

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(29-09-2016, 12:40)Mr. Hyde napisał(a): jak ten wysprzęglik jest zlokalizowany?? Jest łatwy dostęp do niego??
Samochód ma wysprzęgnik tzw centralny, zintegrowany z łożyskiem na wałku sprzęgłowym.
Wymiana wymaga wyciągania skrzyni biegów.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
graju
Zarejestrowani

Przy okazji wymiany wysprzeglika, bo skrzynia była zdjęta wymieniłem sprzęgło (tzn. dwumase na sztywny zastępczy kit), ale to już z racji przejechanych km (ponad 300tys) dwumasa byla na wykończeniu. Radzę sprawdzić jak wszystko będzie na wierzchu. Szkoda podwójnej roboty.

Scenic III ph II 2014r. 1.6 dci 130 KM 116 tys.km. Był Scenic II ph II 2006r. 1.9 dci 174 KM 360 tys.
Aktualnie Kia Ceed SW 1,4 T-GDI 140KM 7DCT 21 000 km.
Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Moje zdanie jest takie.
Jeżeli był dwumas to ma być.
Sztywne Koło to porażka.
Ale jak wyżej napisałem, to tylko moje zdanie.

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi scrabi za ten post post:
  • krosser, krzysztofk
Highwayman1990
Zarejestrowani

(01-10-2016, 15:08)scrabi83 napisał(a): Moje zdanie jest takie.
Jeżeli był dwumas to ma być.
Sztywne Koło  to porażka.
Ale jak wyżej  napisałem,  to tylko moje zdanie.

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

Zgadzam się, tym bardziej, że jest to element, który wymieniasz nie częściej niż co 200 tys. kilometrów.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Highwayman1990 za ten post post:
  • scrabi
scrabi
Zarejestrowani

(01-10-2016, 17:59)Highwayman1990 napisał(a):
(01-10-2016, 15:08)scrabi83 napisał(a): Moje zdanie jest takie.
Jeżeli był dwumas to ma być.
Sztywne Koło  to porażka.
Ale jak wyżej  napisałem,  to tylko moje zdanie.

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

Zgadzam się, tym bardziej, że jest to element, który wymieniasz nie częściej niż co 200 tys. kilometrów.
Brawo brawo

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
Lepus
Zarejestrowani

@ graju, napisz jakie wrażenia ze sztywnym kołem.
ps bez złośliwości, ale jak trzeba by wymieniać np: silnik nie częściej jak co 200kkm to też by było w porzadku? Biggrin
Kiedyś się śmiali wszyscy z trabanta, że to klej i dykta. A dzisiaj co mamy? papierowo-plastikowe auta....

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości