OGÓLNE Brak prądu
op
Sytuacja jest suaba bo nagle auto zgasło i ciemno. Nie można go odpalić, prąd niby jest ale tylko awaryjne i zamykanie drzwi... Nawet bagażnika nie można otworzyć..
Pół auta jest w garażu pół poza i nie ma jak go wepchnąć nawet;/. Próbowałem zwolnić ręczny tą linką z bagażnika ale nie ma żadnego efektu;/. Jest jeszcze jakiś inny sposób na zwolnienie ręcznego bo chyba mnie czeka noc w garażu;/
Podmień akumulator
Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-09-2016, 20:30 przez pio555.)
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM (23-09-2016, 20:26)Mr. Hyde napisał(a): Sytuacja jest suaba bo nagle auto zgasło i ciemno. Nie można go odpalić, prąd niby jest ale tylko awaryjne i zamykanie drzwi... Nawet bagażnika nie można otworzyć.. Miałem identyczną sytuację, zjarał się bezpiecznik klemy plusowej CAL2. Spróbuj czymś połączyć wskazane na zdjęciu punkty, połączone dużym czarnym bezpiecznikiem. Jeśli pojawi się napięcie to masz winowajcę. UWAGA! Pod żadnym pozorem nie uruchamiaj silnika i nie spinaj tego w tym celu jakimś drutem, bo doprowadzisz do pożaru. Zakup nowy bezpiecznik i po sprawie. Dodatkowo nadmienię, że u mnie przyczyną przepalania się tego bezpiecznika był uszkodzony rozrusznik.
6 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi Highwayman1990 za ten post post:
• Brodatyzbir, Gostom, LUKKUL4158, michaldck, Mr. Hyde, scrabi
op
(23-09-2016, 20:47)Highwayman1990 napisał(a): Miałem identyczną sytuację, zjarał się bezpiecznik klemy plusowej CAL2. Spróbuj czymś połączyć wskazane na zdjęciu punkty, połączone dużym czarnym bezpiecznikiem. Jeśli pojawi się napięcie to masz winowajcę. UWAGA! Pod żadnym pozorem nie uruchamiaj silnika i nie spinaj tego w tym celu jakimś drutem, bo doprowadzisz do pożaru. Zakup nowy bezpiecznik i po sprawie. Dodatkowo nadmienię, że u mnie przyczyną przepalania się tego bezpiecznika był uszkodzony rozrusznik.Wielkie dzięki;). Strzał w 10tke;). (23-09-2016, 21:13)Mr. Hyde napisał(a):(23-09-2016, 20:47)Highwayman1990 napisał(a): Miałem identyczną sytuację, zjarał się bezpiecznik klemy plusowej CAL2. Spróbuj czymś połączyć wskazane na zdjęciu punkty, połączone dużym czarnym bezpiecznikiem. Jeśli pojawi się napięcie to masz winowajcę. UWAGA! Pod żadnym pozorem nie uruchamiaj silnika i nie spinaj tego w tym celu jakimś drutem, bo doprowadzisz do pożaru. Zakup nowy bezpiecznik i po sprawie. Dodatkowo nadmienię, że u mnie przyczyną przepalania się tego bezpiecznika był uszkodzony rozrusznik.Wielkie dzięki;). Strzał w 10tke;). Cieszę się, że się przydałem. Bezpieczniej będzie jeśli kupisz dwa, bo sytuacja może się powtórzyć, w każdym momencie. Jeśli tak będzie, faktycznie warto było by przyjrzeć się rozrusznikowi, ponieważ generuje on największe obciążenia podczas rozruchu, doprowadzając do przepalania CAL2 jeśli sam jest niesprawny. Jego regeneracja to koszt około 350 zł. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości