Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

OGÓLNE Brak prądu


Mr. Hyde
Zarejestrowani

op Nie ma prądu w aucie, działają tylko światła awaryjne i zamykanie z pilota. Na wyświetlaczu ciemno...
Jak się dostać do bezpieczników pod maską????

Odpowiedz
Gostom
Zarejestrowani

Sprawdź masę najpierw. Miałem identycznie i okazało się, że masa była zerwana, tzn. Klema minusowa nie stykała. Papierem ściernym delikatnie i potem wazelina techniczna.

[Obrazek: 2831916.png]
Odpowiedz
KamilCK
Zarejestrowani

A samochód odpalanie czy teteż nie?

Diagnostyka Clip - uczę się Biggrin
Odpowiedz
michumal
Zarejestrowani

Sprawdź klemy, przewody, bezpieczniki przy klemię i ich połączenie. Coś może być luźne.

Scenic II Ph I 2006 2.0 16V automat
Odpowiedz
Mr. Hyde
Zarejestrowani

op Sytuacja jest suaba bo nagle auto zgasło i ciemno. Nie można go odpalić, prąd niby jest ale tylko awaryjne i zamykanie drzwi... Nawet bagażnika nie można otworzyć..
Pół auta jest w garażu pół poza i nie ma jak go wepchnąć nawet;/. Próbowałem zwolnić ręczny tą linką z bagażnika ale nie ma żadnego efektu;/. Jest jeszcze jakiś inny sposób na zwolnienie ręcznego bo chyba mnie czeka noc w garażu;/

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Podmień akumulator

Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-09-2016, 20:30 przez pio555.)

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Minia23
Zbanowani

40A padło chyba koło akumulatora

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

(23-09-2016, 20:26)Mr. Hyde napisał(a): Sytuacja jest suaba bo nagle auto zgasło i ciemno. Nie można go odpalić, prąd niby jest ale tylko awaryjne i zamykanie drzwi... Nawet bagażnika nie można otworzyć..
Pół auta jest w garażu pół poza i nie ma jak go wepchnąć nawet;/. Próbowałem zwolnić ręczny tą linką z bagażnika ale nie ma żadnego efektu;/. Jest jeszcze jakiś inny sposób na zwolnienie ręcznego bo chyba mnie czeka noc w garażu;/

Miałem identyczną sytuację, zjarał się bezpiecznik klemy plusowej CAL2. Spróbuj czymś połączyć wskazane na zdjęciu punkty, połączone dużym czarnym bezpiecznikiem. Jeśli pojawi się napięcie to masz winowajcę. UWAGA! Pod żadnym pozorem nie uruchamiaj silnika i nie spinaj tego w tym celu jakimś drutem, bo doprowadzisz do pożaru. Zakup nowy bezpiecznik i po sprawie. Dodatkowo nadmienię, że u mnie przyczyną przepalania się tego bezpiecznika był uszkodzony rozrusznik.

[Obrazek: 6183160_wldmojkopia.jpg]

Odpowiedz
[-] 6 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi Highwayman1990 za ten post post:
  • Brodatyzbir, Gostom, LUKKUL4158, michaldck, Mr. Hyde, scrabi
Mr. Hyde
Zarejestrowani

op
(23-09-2016, 20:47)Highwayman1990 napisał(a): Miałem identyczną sytuację, zjarał się bezpiecznik klemy plusowej CAL2. Spróbuj czymś połączyć wskazane na zdjęciu punkty, połączone dużym czarnym bezpiecznikiem. Jeśli pojawi się napięcie to masz winowajcę. UWAGA! Pod żadnym pozorem nie uruchamiaj silnika i nie spinaj tego w tym celu jakimś drutem, bo doprowadzisz do pożaru. Zakup nowy bezpiecznik i po sprawie. Dodatkowo nadmienię, że u mnie przyczyną przepalania się tego bezpiecznika był uszkodzony rozrusznik.
Wielkie dzięki;). Strzał w 10tke;).

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

(23-09-2016, 21:13)Mr. Hyde napisał(a):
(23-09-2016, 20:47)Highwayman1990 napisał(a): Miałem identyczną sytuację, zjarał się bezpiecznik klemy plusowej CAL2. Spróbuj czymś połączyć wskazane na zdjęciu punkty, połączone dużym czarnym bezpiecznikiem. Jeśli pojawi się napięcie to masz winowajcę. UWAGA! Pod żadnym pozorem nie uruchamiaj silnika i nie spinaj tego w tym celu jakimś drutem, bo doprowadzisz do pożaru. Zakup nowy bezpiecznik i po sprawie. Dodatkowo nadmienię, że u mnie przyczyną przepalania się tego bezpiecznika był uszkodzony rozrusznik.
Wielkie dzięki;). Strzał w 10tke;).

Cieszę się, że się przydałem. Bezpieczniej będzie jeśli kupisz dwa, bo sytuacja może się powtórzyć, w każdym momencie. Jeśli tak będzie, faktycznie warto było by przyjrzeć się rozrusznikowi, ponieważ generuje on największe obciążenia podczas rozruchu, doprowadzając do przepalania CAL2 jeśli sam jest niesprawny. Jego regeneracja to koszt około 350 zł.

Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi Highwayman1990 za ten post post:
  • Fyox, Mr. Hyde




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości