op
Witam. Mam problem w moim scenicu 2, otóż kupilem nową maglownicę firmy TRW wszysko niby okej, ale jak ruszam szybciej kierownicą w lewo i prawo to z jednej i drugiej strony na drążkach czuć delikatne stuki, i nie ma różnicy czy kierownica jest skrecona w prawo w lewo czy na prosto, po prostu jest lekki stukot i tyle. Czy jest to normalne??
Nowa maglownica i problem...
op
No lożyska na amorku są do wymiany na 100 % poniważ z jednej strony jest lekki stukot a na drugiej jak sie złapie za spreżyne to czuć choćby sie lożysko blokowało i trzeszczało, i jutro się właśnie za to zabieram wymieniam amory poduszki i łożyska, tylko żeby to się aż tak przenosiło?? To czuć ewidentnie na drążku.
Mi się wydaje, że ten dźwięk pochodzi nie z maglownicy a z drążka kolumny kierownicy (nie myl z drążkiem przekładni kierowniczej z tzw. maglownicą). Drążek kolumny idzie od mechanizmu kolumny kierowniczej do maglownicy, znajdują się na nim dwa krzyżaki gdy są wyrobione przy energicznych ruchach kierownicą w lewo i prawo mogą stukać. Daje to złudzenie, że to maglownica gdyż stukanie jest niemalże identyczne i dochodzi z miejsca gdzie jest maglownica. Jeden krzyżak wchodzi na zębnik maglownicy przy pedałach a drugi jest o 30 cm. wyżej.
a moze wystarczy dokręcić śrubę za pedałem hamulca ?? - spójrz tutaj https://www.scenic-forum.pl/Watek-SC-2-r...icy?page=2
op
U mnie raczej nic to nie da bo przecież jak maglownice wyciagalem to potem musiałem tą śrubę dokrecić. Wczoraj po robocie zabrałem się za wymianę amorków tylko dzisiaj będę to kończył bo wczoraj ogólnie nie chcialo mi sie, więc zostawilem auto w garażu i dzisiaj do niego wgracam, jak coś to odpisze czy stuki dalej są czy ich nie ma.
op
sorry że tak późno odpisuje ale magiel dalej stuka jak stukał, w najbliższym czasie chcę spróbować dokręcić śrubę regulacyjną na maglu tylko muszę nabrać sił
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości