To sprawdź czujnik położenia wału plus okablowanie do niego. Nie masz żadnych zrzutów ekranu chociaż z diagnostyki? Z Clipa można wydrukować karty po diagnostyce i tam pojawiają się wszystkie wykryte błędy i konteksty do nich. To jest bardzo pomocne w późniejszych działaniach.
Nie odpala, komunikat "Low Battery" "Low Oil Pressure" 1.9 DCI
op
Nic nie mam niestety. Nie pomyślałem, aby zrobić.
W jaki sposób sprawdzić działanie? Można w ogóle sprawdzić sam czynnik? Czy jedynie w sposób wymiany samego czujnika? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-11-2019, 12:13 przez artur.kharchenko.)
Z serwisówki:
OBWÓD CZUJNIKA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ SILNIKA 1.DEF : Niezgodność 2.DEF : Brak sygnału 3.DEF : Zbyt wiele położeń koła zamachowego 4.DEF : Mało położeń koła zamachowego 5.DEF : Dużo położeń koła zamachowego 6.DEF : Za mało położeń koła zamachowego ZALECENIA Cechy szczególne: W przypadku usterki 1.DEF, 2.DEF, 3.DEF, 6.DEF: zatrzymanie pracy silnika i wyświetlenie kontrolki stopnia ważności 1 wraz z komunikatem "usterka układu wtrysku". Jeżeli występują usterki 4.DEF, 5.DEF, przy 75 % osiągów silnika, kontrolka nie wyświetla się Warunki stosowania diagnostyki dla usterki zapisanej w pamięci: usterka jest zgłoszona jako obecna przy działaniu rozrusznika lub na biegu jałowym. Sprawdzić podłączenie i stan złącza 2-ścieżkowego czujnika prędkości obrotowej silnika. Naprawić w razie potrzeby. Sprawdzić prawidłowy montaż czujnika w silniku. Sprawdzić podłączenie i stan 48-ścieżkowego, brązowego złącza B modułu elektronicznego. Naprawić w razie potrzeby. Zmierzyć oporność na końcówkach czujnika prędkości obrotowej silnika. Wymienić czujnik prędkości obrotowej silnika, jeśli oporność nie jest rzędu około 760 Ω. Sprawdzić izolowanie, przewodzenie i brak oporności zakłóceniowej połączeń: Złącze czujnika ścieżka A Ścieżka F2 złącza B modułu elektronicznego Złącze czujnika ścieżka B Ścieżka F3 złącza B modułu elektronicznego Naprawić w razie potrzeby. Sprawdzić, czy wieniec koła zamachowego nie jest uszkodzony (brak zębów).
op
Dzięki. Jest może jakiś rysunek miejsca, gdzie owy czujnik się znajduje? Pod temrostatem? W okolicy skrzyni? Trzeba wyjąć akumulator?
Z przodu skrzyni biegów, na połączeniu z silnikiem.
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
op
Jeżeli czujnik ma oporność rzędu 650 to podlega wymianie?
Ja mam ten sam problem dosłownie to samo....
Ale ja dając minusa na cewkę przekażnika w UPC i ten sam minus idzie na ECU...to wtedy załącza się cała reszta i auto pali. Ten minus ma dać ECU ale nie daje bo coś mu nie karze. Co za cholera go boli? U mnie brak połaczenia z ECU Ale po podaniu minusa już jest komuna. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-12-2019, 22:14 przez MARKSON43.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości