lukaszb32
89
1
8
4
SC I ph I
1999
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Ostrów Mazowiecka
op
Witam, od dłuższego czasu szczeniaczek (1.6 16v 110km) nie dogrzewa mi się, tzn wskazówka nie wędruje równo na środek, tylko jest o około kreskę poniżej. W mieście potrafi się zagrzać, ale w trasie nie ma takiej opcji, a wcześniej zawsze wskazówka stała równo na środku Wymieniałem termostat i zero zmian. Gdzie można jeszcze szukać przyczyn?
•
mojzesz92
8,726
29
2737
495
INNY
2011
INNY
Warka
W sc1, fakt że w dci, ale tak miałem i to podobno normalne
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
•
maciej1486
21,014
23
2411
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
maciej1486
Zarejestrowani
Online
— 01-05-2016, 09:05
Ewentualnie możesz zobaczyć czujnik temperatury. Nie wiem czy w SI jest osobny do kompa i osobny na zegary.
•
filozof
5,202
19
1614
1,922
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 04-05-2016, 14:14
U mnie tak jest, jak załączę klimę. Trochę niższa temperatura na wskazówce. Tak jak napisał maciej1486 możesz sprawdzić czujnik. Na pewno są dwa. Jeden na wskazówkę, drugi na wentylator.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
pawelli
870
6
99
142
INNY
2004
INNY
OFFLINE
pawelli
Zarejestrowani
— 04-05-2016, 14:45
SC I tak miały.
W moim 2,0 8V - było to samo - nie ma czym się przejmować. Zobacz pod clipem jaką temp. odczytuje komputer.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pawelli za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to pawelli for this post
• Gracjan.K
sportway
1,627
331
120
INNY
2018
INNY
Był SportWay 1.8
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 17-06-2016, 14:22
Miałem podobnie w Peugeocie ( 406 1,8 16V ) i było to normalne, nie do usunięcia. I w zasadzie nie sprawiało problemów, no moze w korkach częściej włączał się wentylator.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 18-06-2016, 05:45
Po prostu.
Żyć nie umierać.
Ten typ tak ma.
Wysłane z mojego SM-G530FZ
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
lolo001
277
2
87
90
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Gdansk, Poland
lolo001
Zarejestrowani
— 18-06-2016, 07:57
Uważam że to nie jest normalne bo prawidłowa temperatura powinna być do 98 st. bo jest to układ ciśnieniowy. Najlepiej abyś termometrem np z instalacji CO sprawdził jaka faktycznie jest temperatura silnika bo niedogrzanie wpływa na jego pracę. U mnie zawsze nawet jak włączę klimę na ful, to mam na wskaźniku dwie kreski
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi lolo001 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to lolo001 for this post
• Gracjan.K
|