crusiek
5
0
0
0
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Gdańsk
crusiek
Zarejestrowani
Online
— 23-02-2018, 09:02
op
Witam.
Mam problem tego typu, jadąc przy szybkiej zmianie temperatury czasami parują mi szyby, aby szybko pozbyć się problemu zazwyczaj włączałem nawiew na max na szyby i błyskawicznie odparowują. Natomiast ostatnio mam tak, że jeśli włączę dmuchanie na max, to po kilkunastu, kilkudziesięciu sekundach nawiew przestaje działać praktycznie w ogóle, muszę wyłączyć, odczekać chwilę i po ponownym włączeniu działa ale już nie włączam na pełne obroty. Wystarczy zmniejszyć nawiew dmuchawy o jeden punkt w dół i działa bez zarzutu. Zarówno w trybie automatycznym jak i ręcznie ustawionym np na szyby.
Proszę o poradę co to może być, gdzie szukać przyczyny ...
•
KulusioWy
5,937
63
4504
5,227
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Katowice
No to już raczej uszkodzony rezystor dmuchawy.
•
PunkRock86
25,744
64
18227
17,882
INNY
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Pajęczno
Prawdopodobnie standardowo : rezystor dmuchawy albo kostka przy nim
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
Lepus
1,433
7
371
281
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Przemyśl
Lepus
Zarejestrowani
— 23-02-2018, 09:25
Stawiam na zabezpieczenie termiczne. Jeżeli nie sprawi to aż takiego kłopotu proponuję nie włączać na pełne obroty jak to robisz teraz. A kiedyś trzeba to będzie naprawić, w cieplejsze dni, tylko to albo sterowanie dmuchawą (tzw rezystor) albo sam silniczek.
Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 23-02-2018, 09:54
w SC III też są takie same problemy z dmuchawą jak w SC II??? tzn rezystor , ew kostki przepalające sie?
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
PunkRock86
25,744
64
18227
17,882
INNY
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Pajęczno
Problem rezystora to dość powszechna usterka - nie tylko w Scenic. Ostatnio robiłem teściowej Fiata i taty Vitarę. W jednym upalona kostka w drugim trafiony rezystor
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
crusiek
5
0
0
0
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Gdańsk
crusiek
Zarejestrowani
Online
— 05-03-2018, 12:49
op
Niestety w moim przypadku okazało się, że do wymiany silnik dmuchawy, z dnia na dzień sytuacja się pogarszała, nawiew pracował coraz słabiej. Po wymianie znowu mam silnik odrzutowca w kabinie
•
Arecki84
213
0
23
7
SC II ph II
2006
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Ząbki
Arecki84
Zarejestrowani
— 17-05-2018, 11:26
Mam pytanie czy ten rezystor odpowiada też za kierunek wiania bo u mnie jest coś takiego jakby się kierunki nie przełączały
•
pio555
31,319
125
11118
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 17-05-2018, 11:28
Rezystor odpowiada za nadmuch
za kierunki nawiewu odpowiadają silniki
Jeden prawo lewo drugi góra dół
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-05-2018, 11:29 przez pio555.)
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
tadekchorzów
13
0
0
4
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
chorzów
•
|