Tomasz Pudełko
20
0
0
1
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Bielsko-Biała
op
Witam wiem temat wałkowany wielokrotnie ale nie moge do końca wyszukac odpowiedzi
Na początek dodam ze miałem juz podobną awarie i była to wina rezystora gdyż nawiew działał tylko na 4biegu.
Jestem świeżo po wymianie filtra kabinowego i rezystora dmuchawy na oryginalnegy valeo za 300zł i wszystko grało ok miesiąc.
Wczoraj siadam do auta i cisza .... nawiew nie reaguje regulacji 0 nie działa wogóle!!
Prosze o pomoc bo jazda rano bez nawiewu .... delikatnie mówiąc ryzykowne ! pozdrawiam
•
Kapitan Powolny
1,048
1
136
14
SC III ph I
2009
1.6 16V 110KM, 2014-2016
Poznań
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
•
kiwikrakow
4,173
21
3419
6,205
SC III ph I
2010
1.9 dCi FAP 130KM, 2009-2011
KrakoWieliczka
w moim jak padł rezystor to nie było wcale nawiewu.
Żona powiedziała wybieraj albo ja albo scenic, a ja lubię to auto...
•
Highwayman1990
2,213
15
1001
621
SC II ph II
2008
1.6 i 16V 115KM, 2007-2009
Kołobrzeg
(28-02-2018, 15:35)Tomasz Pudełko napisał(a): Witam wiem temat wałkowany wielokrotnie ale nie moge do końca wyszukac odpowiedzi
Na początek dodam ze miałem juz podobną awarie i była to wina rezystora gdyż nawiew działał tylko na 4biegu.
Jestem świeżo po wymianie filtra kabinowego i rezystora dmuchawy na oryginalnegy valeo za 300zł i wszystko grało ok miesiąc.
Wczoraj siadam do auta i cisza .... nawiew nie reaguje regulacji 0 nie działa wogóle!!
Prosze o pomoc bo jazda rano bez nawiewu .... delikatnie mówiąc ryzykowne ! pozdrawiam
Miałem podobny problem, rozebrałem jeszcze raz wszystko poodłączałem, poprawiłem kostki, przewody i ruszyło, więc doszedłem do wniosku, że przy naprawie, musiałem poluzować jakieś połączenie, bo wszystko ruszyło i działa do dziś.
•
Tomasz Pudełko
20
0
0
1
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Bielsko-Biała
op
odrazu przeprosze bo wątek nie w tym miejscu co trzeba ale cóż.....
Miałem podobny problem, rozebrałem jeszcze raz wszystko poodłączałem, poprawiłem kostki, przewody i ruszyło, więc doszedłem do wniosku, że przy naprawie, musiałem poluzować jakieś połączenie, bo wszystko ruszyło i działa do dziś.
Witaj kolego. ale tez nic tobie niereagowało? i gdzie poprawiłes te złącza ? przy rezystorze tak? nic nie poprawiałeś przy silniku wiatraka dobrze kumam ? :
I tu moje pytanie czy mógł silnik wiatraka zakończyc swoją żywotność>?
(28-02-2018, 15:47)Kapitan Powolny napisał(a): Masz klime czy nie?
klima tez nie działa totalnie nic
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-02-2018, 18:39 przez Tomasz Pudełko.)
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 28-02-2018, 18:50
O jakim samochodzie w ogóle rozmawiamy? bo z opisu nic nie wynika tzn. jakie masz auto ,jaki motor?
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi scrabi za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to scrabi for this post
• Tomasz Pudełko
Tomasz Pudełko
20
0
0
1
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Bielsko-Biała
op
(28-02-2018, 18:50)scrabi83 napisał(a): O jakim samochodzie w ogóle rozmawiamy? bo z opisu nic nie wynika tzn. jakie masz auto ,jaki motor?
Scenic 2 2005 1.9 120km wersja z klimatronic . Sorki scrabi83 ale tak to jest jak sie z dzieckiem na kolanach pisze :P
(28-02-2018, 18:57)Tomasz Pudełko napisał(a): (28-02-2018, 18:50)scrabi83 napisał(a): O jakim samochodzie w ogóle rozmawiamy? bo z opisu nic nie wynika tzn. jakie masz auto ,jaki motor?
Scenic 2 2005 1.9 120km wersja z klimatronic . Sorki scrabi83 ale tak to jest jak sie z dzieckiem na kolanach pisze :P
Ok juz sie biore . O co chodzi z PH I a PH II ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-02-2018, 19:03 przez Tomasz Pudełko.)
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 28-02-2018, 19:27
wiem że pogoda nie nastraja na prawce pod chmurką , ale ja bym spróbował zrobić to co pisał Highwayman1990 a nóż widelec coś sie poluzowało,,,
skoro kupiłeś oryginał rezystor to mniejsza szansa że to on znów padł,
ale i tak bez rozbiórki nic nie zdziałasz a nik nic mągrego nie wywróży bo i skąd. najpier zerknij co jest , jaka sytuacjia czy moze kosta sie popaliła czy rezystor padł /...wtedy będziemy myśleć co dalej ....
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
Tomasz Pudełko
20
0
0
1
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Bielsko-Biała
op
(28-02-2018, 19:27)scrabi83 napisał(a): wiem że pogoda nie nastraja na prawce pod chmurką , ale ja bym spróbował zrobić to co pisał Highwayman1990 a nóż widelec coś sie poluzowało,,,
skoro kupiłeś oryginał rezystor to mniejsza szansa że to on znów padł,
ale i tak bez rozbiórki nic nie zdziałasz a nik nic mągrego nie wywróży bo i skąd. najpier zerknij co jest , jaka sytuacjia czy moze kosta sie popaliła czy rezystor padł /...wtedy będziemy myśleć co dalej ....
to nic. czeka mnie jutro zimna robota :P dam znac co i jak pozdro
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 28-02-2018, 19:33
ew jak masz możliwośc jedz gdzies na parking podziemny ...zawsze będzie cieplej.ehheh
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
|