Czy ktoś orientuje się jakie powinno być napięcie w kostce elektrycznej od tylnego czujnika poziomowania ksenonów.
W tej kostce są 3 przewody
Pozdrawiam
Napięcie w kostce
op
Witam,
Czy ktoś orientuje się jakie powinno być napięcie w kostce elektrycznej od tylnego czujnika poziomowania ksenonów. W tej kostce są 3 przewody Pozdrawiam
12V po zapłonie, masa i sygnał sterujący do przetwornic w lampach
Silniczkiem w xenonie steruje przetwornica na podstawie sygnału z czujnika położenia na zawiasie
op
U mnie w kostce tylnego czujnika na dwóch przewodach jest niecałe 5V a na trzecim nie ma nic.
Na kostce przedniego czujnika jest 12V a po uruchomieniu silnika 13V, na silniczkach reflektorów też 13V Problem w tym że ksenony wogole się nie poziomują. Dźwigienki sprawne, kostki czyste, piny proste. Komputery twierdzą że nie ma sygnału z tylnego czujnika. Ktoś się orientuje jakie parametry powinien mieć ten czujnik. Czy tak jak na tym filmie https://www.google.com/url?sa=t&source=w...BHGTQHauNa Ja sprawdzałem i przy kręceniu dźwignią nic się nie dzieje, wartości na multimetrze stoją w miejscu a do tego są o wiele mniejsze niż na filmie.
Wprowadziłem Cię w błąd bo informacje zaczerpnąłem z Autodaty która jak się okazało plecie bzdury. W rzeczywistości sterowanie światłami jest trochę inaczej rozwiązane, przedni czujnik poziomu zawieszenia jest jednocześnie sterownikiem kontrolującym silniczki w reflektorach a tylny czujnik dostaje zasilanie 5V i masę z przedniego czujnika i wysyła sygnał zwrotny do modułu z czujnikiem o poziomie zawieszenia. Na forum Laguny jest dokładny opis naprawy tych czujników, dostaje się do nich woda i koroduje płytka ze ścieżkami wewnątrz
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-06-2023, 12:58 przez milejow.)
Więc jednak nie przetwornica steruje silniczkiem.
op
To że nie przetwornica steruje wiedziałem gdyż forumowy kolega Zawadz mi o tym powiedział.
Ale bardzo mnie cieszy że potwierdziliście to że w tylnej kostce jest 5V a nie 12 Wskazuje na to że padł tylny czujnik/regulator i nie daje sygnału do czujnika przedniego Rozebrałem go ale w środku wygląda jak nowy z tym że tak jak już pisałem multimetr nie reaguje po kręceniu dźwignią Wiem że w M2 i SC2 po lifcie trochę inaczej odbywa się sterowanie poziomowaniem. Może być że sterowanie idzie przez przetwornicę. W niektórych M2 i SC2 jest osobny moduł do sterowania ksenonami a u mnie sterownikiem jest przedni czujnik. Byłem u fachowca i stwierdził usterkę tylnego czujnika. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-06-2023, 16:29 przez haszczurur.)
op
Czujnik poziomu zamówiony.
Zobaczymy czy poziomowanie ożyje. Dziękuje za zaangażowanie wszystkie odpowiedzi zostały wynagrodzone zgodnie z zasadami forum ? Pozdrawiam (Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-06-2023, 12:40 przez haszczurur.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości